|
||||
|
||||
Breadfan aan de GTi!
Vorige week heb ik deze opgehaald:
I know, die uitlaten... 't Is een '86-er mk2 GTi 16v. Origineel was ie grijs, Atlasgrau, maar is door een van de vorige eigenaren groen gespoten. Ik weet niet zeker of het een VW kleur is of niet... D'r zijn wat kleine dingetjes die ik nog wil veranderen, maar op zich ben ik er voorlopig tevreden mee. Echter, als de auto weg kan en ik er wat voor terug kan krijgen dat meer naar wens is, gaat deze weg. De KR bevalt me in ieder geval super, veel beter dan de 1.3 die ik hiervoor had. Meer updates volgen nog wel. PLannen heb ik er nog niet echt mee. Misschien zet ik de schroefset van de witte er op over, maar eerst wil ik even zeker weten of deze blijft voor ik die moeite ga doen.
|
||||
|
||||
Nette auto!
Kleur ziet er best wel orgineel uit.... Idd jammer van die uitlaten... Zie wel dat je geen dakspoiler erop hebt.... Maar geloof wel dat de kit nog op de klep zit. Maar iig wel een Hollander en een lekker blok voorin... Ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen!
|
||||
|
||||
nice chris, kleur vind ik wel mooi(lijkt op die van een golf 1 cabrio), gti lichten erin zetten, uitlaat weg, mooie set velgen en golf front erin dan is ie mooi hoor
|
||||
|
||||
Leuk ding, ik zeg: dunne bumpers erop
|
|
|||
|
|||
Leuke aankoop !
Ik zou er weer smalle bumpers op zetten, een golf front en een originele uitlaat
|
|||
|
|||
Zo te zien een nette wagen
Hopen meer geluk als met de andere[niet stil laten staandat ze er overheen lopen |
|
||||
|
||||
leuk ding idd. met wat kleine wijzigingen (de spullen heb je ws allemaal op voorraad :P) erg stoer te maken.
|
|
||||
|
||||
Mooi ding Chris!
Zit wel wat potentie in.
|
|||
|
|||
leuke kleur ...kan je wat mee doen
kleine bumpers terug , dikke voor spoiler ..en ja de uitlaat ... dan ben je al een mooi stuk op weg |
|
||||
|
||||
Komt dat ding niet uit Leiden? Die uitlaat en het naderhand groen spuiten komt me bekend voor.
Alleen die wielen zaten er niet onder. Toen ik die auto gezien heb stond die ook onder een zeil dus helemaal goed kon ik alles niet bekijken. Maar hoeveel naderhand groen gespoten origineel Nederlandse KR 16V's uit '86 zullen er met zo'n uitlaat rondrijden
|
||||
|
||||
Idd hopen maar dat dit de enige is
|
|
|||
|
|||
hey chris,
wel een rare kleur wit heb je gekocht !? met weinig veranderingen zeker iets moois van te maken !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Kleine dingetjes, thermosstaat?
En de bumpers, ga je die vervangen voor dunne of ga je de deuren vervangen? Maar ziet er wel netjes uit volgens mij! |
|
|||
|
|||
goeje,ziet er leuk uit en 4-deurs apart,is wel iets voor mij
|
|
|||
|
|||
Aahhh... weer een mooie (bijna) originele 10-raams Golf! Daar zijn er niet veel meer van... Velgen staan hem goed. Succes ermee!
|
|||
|
|||
Leuke wagen, succes ermee !
|
|||
|
|||
Mooie Avus wielen!
Wel jammer van die uitlaat. Veel plezier ermee! |
|
||||||
|
||||||
Bedankt allemaal.
Quote:
Kijk, daar kan ik wat mee. Zal eens nakijken morgen wat de Cabbie me voor kleurkaarten geeft. Thanks. De GTi-lichten heb ik nog liggen, die komen er morgen gelijk in. Golf-front komt er in wanneer ik weer in Arnhem ben, dat schroef ik van de witte af. Als het een beetje wil haal ik dan ook gelijk de dunne bumpers met rode bies daar van af. De uitlaat... tsja, effe hopen dat iemand van zijn originele pijp af wil en deze er voor in de plaats wil nemen. Quote:
Nope, de auto komt uit Uden. Hij is eigenlijk pas net uit de stalling gehaald, nadat hij daar zo'n twee jaar in gestaan heeft. Denk niet dat dat dus dezelfde is. 't Feit dat jij er een in dezelfde kleur gezien hebt geeft in ieder geval wel hoop nog plaatwerk in dezelfde kleur te kunnen vinden. Quote:
De deuren blijven voorlopig. Ze hebben wat roest onderaan, net als de achterklep, dus als ik plaatwerk in de zelfde kleur kan vinden zet ik het wel over. Nieuwe deuren hoef ik er niet zo direct in te hebben. Thermostaat komt maandag. Quote:
Kopen? Quote:
Thanks! De velgen blijven voorlopig nog even tot ik geld heb voor nieuwe bandjes. Heb nog velgen genoeg liggen die er op zouden kunnen komen, maar ik overweeg ook om deze er misschien op te laten met plattere banden, al ga ik dan wel erg laag aan de grond zitten als ik de kassen wil vullen.
|
||||
|
||||
leuke auto..hou hem maar kun je best wat leuks van maken, en ben ik nu de eenigste die dat jetta front nu wel mooi vindt staan.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hey chris mooi ding heb je gekocht!
Altijd al gedacht dat jij wel hield van die dubbele uitlaat waardoor je 100pk meer krijgt! En, nu alles overbouwen op de witte? of toch in deze gaan rijden? Kom hem binnenkort eens bekijken, zat te denken aan woensdagavond, maar bel daar morgen nog over. Edit: dit was Maikel(ScareMercy) onder Nas zijn account, vergeten uit te loggen
- YouTube: NasQ BBQ - - Instagram: NasQ BBQ - - Facebook: NasQ BBQ - Last edited by Nas : 04-01-2009 at 23:33. |