|
|||
|
|||
Chop Shop: Bernie en Leepu
Het team van bernie bouwen een subaru blok in een golf 2.
Nu op Discovery !! |
|
||||
|
||||
shit, net gemist
|
|||
|
|||
Beetje vreemd, de show was nog maar halve wege.
Subaru blok in een golf 2. +10 Het uiterlijk van het ding. -5 http://www.youtube.com/watch?v=ZMc0...feature=channel hier een stukje |
|
||||
|
||||
Zat er ook net langs te zappen maar was toen al bijna afgelopen.
Uiterlijk zal wel weer 3x niks worden; is bij de meeste van die leepu bakken het geval. Uitzending wordt zondag rond 15:00 herhaald, dan maar even helemaal kijken |
|
||||
|
||||
net ook een stukje zitten kijken. hadden zowat de hele voorkant eraf gezaagd.
|
|||
|
|||
lijkt echt nergens op ...
|
|
||||
|
||||
ach ik zie het niet als een Golf 2 verneuken Niemand zou daar een Golf 2 in kunnen herkennen tenzij je de aflevering hebt gezien
Misschien een echte kenner nog wel aan wat details...
|
|||
|
|||
het idee van de subaru blok is mooi maar het uiterlijk
|
|
|||
|
|||
ik vind het altijd wel lachen om te zien hoe hij het aanpakt. en hoelang de wagens nog op de weg rijden voor ze uit elkaar vallen
maar in Engeland hebben ze toch ook een rdw.volgens mij nog best een stenge.. toch knap als hij ze in die staat op kenteken krijgt |
|
||||
|
||||
onzin, alle kitcars die hier gebouwd worden gaan naar Engeland om daar op kenteken gezet te worden. In de UK rijden zelfs bankstellen en badkuipen rond op kenteken.
|
||||
|
||||
Quote:
In Engeland schijnt het een stuk makkelijker te zijn wat tjaap al zegt. In Duitsland rijd zelfs een auto rond met twee motoren is volgens mij een Opel. Die heeft dacht ik nog Engels kenteken en word daar nog elk jaar gekeurd dus kun je nagaan hoe gek het daar is. Verder weet ik dat Alberts Sportscars hier om de hoek ook een eigen kitcar gebouwd heeft en eerst in Engeland heeft laten keuren en daarna pas hier naar de rdw heeft gebracht voor goedkeuring. Is misschien ook een idee voor de Golf1 Vr6sen
|
||||
|
||||
Zijn er idd meerdere die dat zo doen,ken iemand die een Lemans porsche aan het bouwen is (geen 911,maar buizenframe met motor +/- 1000 pk)
die gaat ook richting engeland, dan krijgt ie type goedkeuring en kan hij zo ingevoerd worden. zullen nog wel wat haken en ogen aanzitten maar in grote lijnen... (trouwens vroeger reden die engelse golfjes al met 2 motoren, dacht van hum :http://www.awesome-gti.co.uk ) |
|
|||
|
|||
Quote:
1997 reed hij al wel , toen zijn we naar GTI international geweest daar reed hij met 2 VR6 blokken in een blauwe rallye ; is trouwens van DUBSPORT deze Last edited by Alberto : 04-01-2009 at 13:58. |
|
||||
|
||||
Die in Duitsland dat is Boost Beast zitten 2 2 liter 16v turbo blokken in... En geloof dat er tegenwoordig ook NOS in zit... ENorm snel ding iig.
|
||||
|
||||
die engelse is bigdub. staat ook zat op youtube.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat niet dat ding dat op de testbank in vlammen opging? Was geloof ik een MK2 met 2 16v blokken (rood ding) Verdere specs weet ik zo niet, maar fakkelde erg goed!
|
||||
|
||||
Quote:
BIGDUB is een Golf III maar wel van hetzelfde bedrijf toen die maakte alleen maar 2 motorige auto's Maar in Engeland is het zo heb je een auto waar niet ongelooflijk veel meer van gemaakt worden dan is het makkelijker dan dat er een serie van gemaakt wordt. Maar deze van Leepu ook damn wat een wielbasis heeft dat ding hahaha
|
||||
|
||||
Volgens de chop-shop style moeten er dan eigenlijk nog spacers tussen van zo'n 15cm
En dan een flink stuk plaatwerk om een wielkast te fabriceren |
|
||||
|
||||
Quote:
en vergeet de zeecontainer plamuur niet. die ze erop plakken. |
|
||||
|
||||
De eerste keer dat ik leepu zag moest ik echt lachen, die bangla bangers afleverering. Maar nu vind ik het gewoon om te huilen, alles wat ie maakt is zo intens lelijk.
|