#1
|
|||
|
|||
airride
hallo ik heb een vraagje. wat zijn de voor en nadelen van airride
is het bijv geschikt voor woon werk verkeer en hoe rijd dat nou stug; slap confortabel wil graag eens wat meningen op een rij horen van jullie oke gr ton |
#2
|
||||
|
||||
hallo tony,
ik heb met mijn type 1 altijd met een schroefset gereden en was verast over de soepelheid van de airride. Naar mijn mening kun je hiermee erg goed dagelijks rijden, zeker als je ook nog eens een drempeltje tegen komt en daar gewoon overheen kunt knallen! Enige wat ik mis is het strakke van de schroefset bij het betere bochtenwerk, daar kan lucht niet tippen aan olie Hoop dat je hiermee voldoende beantwoord bent.
__________________
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family |
#3
|
||||
|
||||
eens, alleen met het bochtenwerk niet.
Dat is prima,(stap maar es in bij bob van BSS of bij mij ) tenzij je hardcore salom wilt rijden. |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
hardcore is wat sterk gezegd, wat ik bedoel is dat mijn hardheid instelbare Wietec set minder overhelde dan het BSS set dat ik nu heb, ondanks dat deze ook hardheid instelbaar is. Moet zeker zeggen dat bij aankoop ik allemaal mensen hoorde roepen dat een airride set als een 2CV door de bocht gaat, dat is klinkklaar bull%&^& Huibert
__________________
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family |
#5
|
||||
|
||||
Gewoon bij BoB instappen en vragen of ie effe die R32 door de bocht wil gooien...
Ik heb het nu ook onder de Passat (12mm) en het rijd echt super...De vrouw is er ook erg blij mee, zij kan hoog rijden en ik laag... |