|
||||
|
||||
Golf mk2 20vt's van Nederland
In navolging van het MK2 vr6en in Nederland topic ben ik ook wel eens benieuwd hoeveel van ons rondrijden met een mk2 20vt of iemand kennen die er eentje hebben.
PB er maar op los of zet m in het topic neer dan zorg ik dat hij in de startpost komt Als er bezwaren zijn tegen zichtbare kentekens maak dit even kenbaar dan zorg ik dat dit veranderd wordt! nr. 1, FabianGTI: 230 PK nr. 2: Ron Zomerdijk 604 PK nr. 3: Rickg60 nr. 4: Volkswagenracing nr. 5: Rallyegolf20vt nr. 6: MellowYellow20vt nr. 7: Rallye20vtrs nr. 8: Hakan nr. 9: Bono34 321 PK nr. 10: Onbekend nr. 11: C.Vermeulen (tekoop @ marktplaats) nr. 12: Oakgreen20vt (Is gesloopt, word een nieuwe gemaakt) nr. 13: Hulsenturbotuning 635 PK nr. 14: Gespot op VwteamBrabant meet nr. 15: HuSTleR 270 PK nr. 16: Brightness 373 PK nr. 17: 'de1' nr 18: onbekend nr 19: 'Doompie' nr 20: ex van 'Burbo' nr 21: Onbekend nr 22: 'Turborabbit2' 370 PK nr 23: 'alsmavwis' 350 PK nr 24: onbekend, foto genomen op meeting in Delft nr 25: onbekend, foto genomen op meeting in Delft
Last edited by Fabian_GTI : 14-03-2009 at 17:36. |
|
||||
|
||||
Ook weer een leuk topic ben benieuwd hoeveel er hier van zijn
|
||||
|
||||
nr. 4
|
||||
|
||||
Mag een Rallyegolf 20vt ook ?
Dan heb ik er ook een .
|
||||
|
||||
Rallyegolf 20vt horen er uiteraard ook bij Kon zo even geen foto vinden van jouwe op het forum dus als je even wat stuurt of neerzet gooi ik m erbij in de beginpost.
|
||||
|
||||
kijk even in het rallye register staan er nog wel een paar tussen
|
|
||||
|
||||
Zo , na lang prutsen toch nog een paar plaatjes
|
||||
|
||||
Dit is er ook nog 1 als het goed is:
Van mellowyellow20VT |
|
||||
|
||||
i want to build one this year
any help for the conversion wanted
|
||||
|
||||
Even wat 20vt rallye's uit het inventarisatie topic gehaald.
|
||||
|
||||
En updated met wat nieuwe aanwinsten!
Heeft iemand een mooi plaatje van de 'Burbo' grijze 20vt? Deze mis ik zoiezo nog in het topic.
|
||||
|
||||
Dit is er ook eentje. Gebouwd binnen onze club. Is nu buiten de club verkocht, wie hem heeft weet ik niet. |
|
||||
|
||||
Strak golfje zo te zien, heb hem nog niet eerder gezien.
thnx!
|
||||
|
||||
nr 12 is niet meer mtor is verkocht en auto gesloopt.
oakgreen20vt bouwt wel een nieuwe. |
|
||||
|
||||
Thnx, ik laat m er wel bij staan maar heb het erbij gezet omdat hij een nieuwe aan het maken is.
|
||||
|
||||
Last edited by steef-oo : 13-01-2009 at 13:50. |
|
||||
|
||||
Ken ze alle 2 al, maar van beiden nog geen geschikte foto's kunnen vinden helaas.
De 1e heeft redelijk wat pk's
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ik ben bono en heb een golf rally met een 20vt motor met 321pk 421nm .te koop op het forum .
en ben ook in bezit van een mooie golf1 20vt 380pk 500nm .tekoop op marktplaats |
|
||||
|
||||
kwam deze nog op het ''net'' tegen faab
|