|
||||
|
||||
Golf mk3 1.6
ik ben hier nieuw, rij golf 3 1.6i met eaton kompressor.... heb nog geen fotos voor jullie maar einde van ut project komt langzaam in zicht dus.....
ben eigenlijk wel benieuwd of ur ook mensen op ut forum zitten die hier ervaringen mee hebben?? ut gaat om un kompressor van un mercedes clk 230 gr. Last edited by De Pul : 29-01-2009 at 22:21. |
|
||||
|
||||
ut....ur?
Welkom....klinkt leuk zo`n compressor. Hoeveel vermogen heb je nu? En eventueel een vermogensuitdraai?
|
||||
|
||||
Welkom, draait het blok al wel met de kompressor? ben wel benieuwd of dat leuk is op dat blok en zodra je kan foto's natuurlijk
|
||||
|
||||
Welkom
Kom maar op met die foto's !!!!! Groeten, LRR Ps: het is hier geen MSN
|
||||
|
||||
msn, het is waarschijnlijk gewoon urks
|
|
||||
|
||||
hij loopt al wel maar men kms moet nog goed afgesteld worden.....
daarna de bank op en idd ut en ur is urkers...... gr |
|
||||
|
||||
fotos??
ut is misschien wel handig als iemand me vertelt hoe ik men fotos er dan op zet want ik kom er niet uit??!!
gr |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
DE fotos
Last edited by VeeDubber : 30-12-2008 at 10:55. |
|
||||
|
||||
thanks, tjaap
hope you all like it as much as i do.... gr |
|
|||
|
|||
Welkom
Ziet ur indrukwekkend uit |
|
||||
|
||||
Welkom!
Op wat voor vermogen denk je uit te komen?
|
||||
|
||||
origineel is ie 75pk maar als alles meezit hopen we zo toch wel op un 175 pk te komen.... heb trouwens vannacht ut blok uit elkaar getrokken om laagcompressie zuigers te monteren want zon plaat met 2 pakkingen werkt nie.......
binnen 10 km pakking tussen de cilinders weggebrand,too bad.... morgenmiddag poging No. 2!!! gr |
|
||||
|
||||
Ziet dr wel leuk uit
|
||||
|
||||
nou hij loopt weer als un zonnetje volgende stap is de spuiter....
heb men schermen al strak(zonder knippers en antenne) en de lichtbakken in men voorbumper ook dichtgepolyesterd (jaja doet ut goed bij scrabble) heb un setje van die ouderwetse rh multispaaks op de kop getikt zal ik van de week kaal maken worden zwart......... gr. |
|
||||
|
||||
Ziet er heel netjes uit, dat motorruim. Heb je misschien ook nog plaatjes van de rest van de auto?
Succes met de verdere bouw in ieder geval.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by VeeDubber : 05-01-2009 at 19:32. |
|
||||
|
||||
snel wat fotos geschoten met men tel....
[/IMG] [IMG] [/IMG] het ziet er nog niet zo aantrekkelijk uit zo maar daar komt verandering in.... gr. |
|
||||
|
||||
erg cool gedaan, zut ur ucht netjus ut
Leuk concept, een monopoint met compressor! Ben erg benieuwd hoe je de brandstofvoorziening geregeld hebt icm de hogere inlaatdruk. Van 75 naar 175pk is nogal een grote stap namelijk, vooral met een monopisser Ik zie allemaal extraatjes onder de kap, die hebben daar vast mee te maken
|
||||
|
||||
monopisser??
ik heb er un kronenburg management opzitten die via un mapsensor un 1000cc injector aanstuurt dus in feite is het un dubbel monopointsysteem......
ik heb voor deze motor gekozen omdat er weinig mee gedaan word als ze harder willen nemen ze un vr6 of gti blok tja ik doe graag eens gek.... gr. |
|
||||
|
||||
Helemaal TOP, echt mooi dat je zoiets doet.
Mijn broertje is nu een 1.6 turbo aan het bouwen, precies hetzelfde blok. Komen ook lage compressie zuigers in, maar ipv een compressor een turbo. Ik wijs hem hier zeker even op, dit is echt een mooie cleane motorruimte.