|
||||
|
||||
Borbet T 9j rondom golf 2 gti Kan dat?
Hallo,
Ik Ben van plan om borbet t te halen: ET 15 4x100 16inch 9j Ik dacht aan bandenmaat 205 40 R16 Me Gti is nog niet verlaagd. Gaat dat passen? ik heb rond gekeken op de forum maar die threads zijn van het jaar 2005 en ik kan geen echte plaatjes zien van golf 2tjes met 9j velgen. Kan iemand me helpen? Gr Mitta |
|
|||
|
|||
Last edited by Alberto : 28-12-2008 at 16:35. |
|
||||
|
||||
Zou ik me auto dan nog kunnen verlagen?
|
|
|||
|
|||
denk je dat deze niet is verlaagd ?
ja dus |
|
||||
|
||||
ik dacht toch dat dat wel ging passen hoor..en nee deze jetta is nog niet verlaagt of wel dan alberto?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Kennisje van me heeft het ook onder zn GTI maar heeft wel het een en ander moeten aanpassen aan zn spatbord randen wil het passen zonder aanslijten. En rijd met supersport schroefset dus superstug dat scheelt ook weer.
|
||||
|
||||
Quote:
4 x 9j et 15 wel voor alles geslepen en achter en weer gelast maar gaat gewoon en ziet er super dik uit onder een 2 vindt ik |
|
||||
|
||||
Et15
Heren! Vraagje.. heb zelf een golf mk2 gti en een setje borbet a 9j et15 16 inch, achter valt alles mooi maar voor steekt het centimeters uit. Nu is mijn vraag hebben jullie nou zoveel camber vooraan of hebben jullie allemaal g60 lijsten? Zoja maakt dat zoveel verschil?
|
||||
|
||||
Een G60 scherm/ lijst geeft toch wel behoorlijk wat extra ruimte
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Okee, hebben we het dan over centimeters winst?
|
||||
|
||||
Ja