|
||||
|
||||
Misha's Mk1
Daar ben ik weer, 3 weken terug in Nederland voor de kerstvakantie en ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan.
Er staat weer een Volkswagen op de stoep! Een Golf mk1 C ui '82 met 1100tje erin, je kan 'm betitelen als 'rat'. Er zat een schroefset onder welke vast geroest zat bleek later, goedkoop supersport setje gehaald uit Belgie en gemonteerd. Ik heb (ook in Belgie) een set 13inch verbreed staal gekocht in 7 en 8j welke nu onder de Golf zitten. Hij is al wat kan omlaag incl wielkasten omgeklopt etc. hij ligt nu ook wel ECHT laag, denk een cm'tje op het laagste punt. De aandrijfas loopt op het moment constant aan als ik op asfalt rijdt, zaterdag wordt er ruimte gemaakt voor de as. Hier wat foto's op chronologische volgorde, foto's van hoe hij stond op origineel staal heb ik helaas niet gemaakt. Staal eronder zoals de schroefset stond afgesteld: Gele folie eraf en de achterste poten los gehaald en hulpveren verwijderd met dit als resultaat: Nog niet laag genoeg dus een supersport setje eronder: En nog even 2 foto's van het interieur en m'n gepimpte naafkappen: Excuus voor de foto's, mijn camera ligt in Engeland en ik heb hier geen Photoshop!
|
||||
|
||||
Mooie bak hoor Mischa, ziet er erg leuk uit hoor.
En je hebt een setje fijne bandjes op die velgen liggen, ik wil die eigenlijk in 13"hebben maar dat geeft het niet. Gr Ronnie en veel succes ermee.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit zijn ook 13ers, of wat bedoel je precies? Bedankt voor de complimenten
|
|||
|
|||
Nondepin,
Wat zijn we toch weze rijden zeg.. Wiele 260km Auto 440km schroefsetje 200km 2 avonden klote maar dan heb je ook wat uberlaags en vet's toppie, neem m mee naar UK |
|
||||
|
||||
M'n huisgenoot noemde 'm ondergronds laag, vond ik wel een passende term
|
||||
|
||||
Die wielen zijn écht lelijk
Verder leuk autotje voor de kerst
|
|||
|
|||
Mooi golfje 2 op de foto zeg,
|
|
||||
|
||||
thats the spirit, 3 weken naar nl en gelijk weer een vw op de weg. In een woord top
|
||||
|
||||
haha!
Net thuis en meteen weer een VW! Is dit een blijvertje? Alleen vind ik de kleur van wielen wat minder. |
|
||||
|
||||
Hij is belastingvrij en alles dus waarschijnlijk zet ik 'm gewoon de oprit ja..
Dan heb ik meteen wat om in te knorren als ik thuis kom, ook zo makkelijk! Maar mocht er iemand interesse hebben dan kan je zoals altijd een pbtje sturen Thanks Ritske!
|
||||
|
||||
Leuk bezig
Je kan echt gruwelijk laag met zo'n smallblockje he? |
|
|||
|
|||
Die wielen zou ik ook een andere kleur doen ja.
Voor de rest niet verkeerd om 3 weken in door te brengen
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt als een bus, op drempels is het ook totaal geen punt.. Alleen de minste spoorvorming moet ik onwijken anders gaat m'n versnellingsbak over de grond (ik geloof dat het de bak is althans) 'T is net die aandrijfas, wel het laatste wat ik verwacht had, het is namelijk een 1100tje, dus dunne assen. En hij rolt op 13ers met platte banden, dus eigenlijk de meest ideale omstandigheden voor de aandrijfas. Maargoed, zaterdagochtend wordt er ruimte gemaakt, mocht dat dat niet lukken zal hij toch echt iets omhoog moeten! Wat de wielen betreft, de kleur was voor mij in het begin ook een No-go.. maar nu die plat ligt en die afzichtelijke folie van de lampen vind ik het nog niet eens gek staan... Het past wel bij het complete 'gare' plaatje en het valt lekker op, 't is eens wat anders
|
||||
|
||||
Deze komt me bekend voor
Waar heb je t stickertje gelaten? |
|
||||
|
||||
wat is er met die uitlaat gebeurd?
|
|||
|
|||
Leuk ding Misha !
Zaten die wielen niet onder een zwarte mk2 in Belgie ? |
|
||||
|
||||
Onder een blauwe mk2 5drs van Mast, waarschijnlijk bedoel je die.. bedankt voor de reacties!
Uitlaat, tja.. ik zou het zelf nooit van m'n leven doen, net als de kleur van het staal! Maar alles bij elkaar op dit golfje vind ik het geheel wel kloppen.. hoe een foute combo het ook is Trouwens, dat stickertje.. die oldskool shit die erop zat moest zoieso wieberen.. Toen dat weg was zat watercooled.nl wel op een hele gekke plaats ineens, dus die heb ik er ook maar snel afgehaald, ben toch al niet zo'n stickerman!
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 24-12-2008 at 19:57. |
|
|||
|
|||
Ik wil wel helpen de wielen matzwart temaken?
|
|
|||
|
|||
Ik vond dat kleurtje op die wielen onder mast zijn auto eerst niet zo staan maar begon er later wel aan te wennen maar bij deze ga ik er niet aan wennen denk ik.
Leuk autotje anders behalve de kleur en de uitlaat,vind ik niet zo geweldig,ben benieuwd wat je er van maken gaat misha |
|
||||
|
||||
Als ik de wielen van kleur wil veranderen ga ik ze verven met menie..
Die kleur lijkt me wel tof combineren en dan is het toch nog wat aparts Matzwart is ongetwijfeld dik maar wordt hij wel in 1 klap veel minder origineel. De uitlaat blijft voorlopig nog zo, ik kan goedkoop een demper kopen maar de zin om die te monteren is er op het moment nog niet zo