|
||||
|
||||
OLDTIMER verzekering, WELKE?!!?!
HELP!!
Waar kan je het beste een oldtimer verzekeren? Welke is goedkoop en heeft goeie voorwaarden? |
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne verzekerd bij www.verzekeruzelf.nl erg goedkoop, en ook een keer als beste uit de test bij zijn consumentengids,
Zo, dus we gaan ruilen van kevers, dat doet allemaal maar, :p
|
||||
|
||||
@brandnetel; heb net een berekening opgevraagd bij verzekeruzelf.nl, kom op 85.33 euro per jaar uit, zonder taxatie rapport. Vond het zo weinig! dat betaal ik voor de golf per maand zo'n beetje!!!!
Last edited by Chrispy : 24-09-2004 at 07:18. |
|
||||
|
||||
On Topic:
Unigarant. Goed en goedkoop. |
|
||||
|
||||
@sjampie; ook voor oldtimers?
|
|
||||
|
||||
http://verzekeringen-auto.pagina.nl/
En dan het oldtimer gedeelte. Las ik in een ander topic. Kun je ook es kijken!
|
||||
|
||||
Heb al gekeken sjampie! 50.93 euro per jaar voor wa bij unigarant, bij verzekeruzelf.nl 85.33 euro per jaar voor all risk.
|
|
||||
|
||||
verzekeruzelf.nl verzekerd alleen personen vanaf 24 jaar en dat ben ik nog niet!
Wat een homo's! Wilde daar ook mijn mexicaantje gaan verzekeren maar helaas pindakaas, op zoek naar iets anders..... |
|
||||
|
||||
Ik ben toch echt ook verzekerd bij verzekeruzelf.nl en ben ook net 23, ? dus dat is vreemd, was 22 toen ik hem daar verzekerd had, ?? alleen me ovaal daar verzekerd
Misschien kennen ze jou daar al, en willen ze jou liever niet
|
||||
|
||||
gewoon verzekeruzelf.nl
Leeftijd maakt niet uit ! Bij ons is de hele VA collectie daar verzekerd Bus en kever All risk, typIII WA verzekerd !
|
|||
|
|||
Quote:
He Sabine, bij Meeus Assurantiën West BV in 's Gravenzande (www.meeus.com of 0174-414101) hebben ze een speciale keververzekering. Geen leeftijdsbeperking of gezeur over 2de auto. Maar wel maximaal 10.000 km per jaar Ik ben 23 en heb m'n 1500tje gewoon als eerste auto daar verzekerd. Succes ermee! Groeten Piet |
|
||||
|
||||
taxatie is ongeveer 90-100 euries... scheelt een heleboel als er ects iets gebeurd...
|
||||
|
||||
Okee moet ik nog ff een tax rapport regelen...... Zat een tax bij van 14.000 guldens, is al ff'tjes over datum dus....
Wacht eerst zondag ff af, verzeker hem iig al vanaf vrijdag zodat als het wat is ik hem gelijk mee kan nemen, gooi hem op de grond, laat hem keuren en laat hem taxeren.... |
|
||||
|
||||
ik heb onlangs gehoord dat als je all risk verzekerd bent met je oldtimer en hij is niet getaxeerd, dan krijg je er niet veel meer voor terug als de oud ijzer prijs. dan is een taxatie toch niet zo'n slechte investering. mijn auto's zijn bij de zlm verzekerd, maar die besteden het oldtimer gedeelte dacht ik weer uit bij unigarant. de zlm is wel lekker goedkoop, maar dat is denk ik alleen hier in de regio (omdat ze hier alleen auto's met duits kenteken jatten)
|
||||
|
||||
Unigarant is inderdaad ook niet duur!
Heb nu toch een verzekering aangevraagd bij verzekeruzelf.nl, wordt nu in behandeling genomen dus heb een tijdelijke dekking, ze kunnen me nog afwijzen omdat ik te jong ben..... Als dat het geval is ga ik toch naar unigarant! |
|
||||
|
||||
ik ben ook afgewezen bij verzekeruzelf... geen idee waarom maar heb er ook niet achteraan gezeten want had toch alleen een dekking voor die ene dag nodig.
|
||||
|
||||
topic cleaned. nu on topic houden.aub.
ik heb mijn andere vw's allemaal in mijn complete verzekeringspakket (met wa, inboedel, etc) zitten, en betaal max 96 euro per jaar per auto.
|
||||
|
||||
Ik dacht dat je een taxatierapport ook om een bepaalde periode moet laten vernieuwen en door moet geven aan je verzekeringsmij ?
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, taxatie rapport is 3 jaar geldig, daarna heb je een nieuwe nodig ! Betaal bij verzekeruzelf 3 euro p/m voor de FB WA kever en spijl resp. 130 euro p/j All risk
|
||||
|
||||
Vandaag ff bellen met unigarant, ff kijken wat er mogelijk is, als ze me afwijzen hebben ze oorlog, ben in een slechte bui vandaag!
|