![]() |
|
||||
|
||||
![]() *Bijdehandegrap alert*
Ik heb zonet even de audi weer gewassen en zag dat er aan de rand van de voorruit witte vlekken beginnen op te trekken. Toen ik de auto kocht afgelopen zomer zat er een heel klein hoekje, maar deze lijkt zich nu op de hele zijkant van de ruit uit te breiden. Wat kan dit zijn? |
|
|||
|
|||
![]() vocht tussen de lagen of te wel de ruit is aan het overlijden weet niet of je een glas verzekering hebt
anders glas verzekering aanvragen poosje wachten en net voor ze komen ruit laten barsten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mmm, balen is dat!
Ik heb geen glasverzekering oid, maar ben nog voor een barst aan ![]() Waar vind ik nog een blauwe voorruit voor een audi 100 uit '81? :S |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou als eerste www.audi-classicparts.de proberen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb exact hetzelfde...Ook 81-er audi 100. ik heb me maar voorgenomen me er niet al te druk over te maken.. tis al een jaar zo en breidt zich bij mij niet uit..
|
||||
|
||||
![]() Nou ja, we zien wel hoe het gaat. Ik probeer mn geluk wel bij die site.
Afgelopen zomer was er vrij weinig te zien, maar nu zit over bijna de helft van de zijkant een wit randje. Op zich wel jammer om te laten zitten, de rest van de auto is nog in zeer goede staat (48.000km) |
|
||||
|
||||
![]() D&K in Alphen aan den Rijn kan je ook proberen. Een heldere ruit kost zo te zien 141 Euro. Maar ze maken ook wel ruiten op bestelling.
http://www.dk.nl/prijslijst/audi.htm
|
||||
|
||||
![]() Zal ze eens vragen! Bedankt voor de tip!
|
|
||||
|
||||
![]() ik zal es kijken of ik er aan kan komen, aangezien het mijn werk is.!
|
|
||||
|
||||
![]() en eerlijk gezegd snap ik niet dat je juist zo'n nette exemplaar zo bagger verzekerd. laat zo'n auto taxeren(90euro) en verzeker hem voor 120euro in het jaar all risk! en dus dan ook ruitverzekering!
|
|
||||
|
||||
![]() Als je zou willen kijken, graag
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wil ook wel ff voor je kijken werk ook in de autoruiten