|
||||
|
||||
naar 5x112..
vraagje..
ik wil graag met een golf 2 of 3 (dat is nog niet cker) met rondom steek 5x112 gaan rijden adapters/omboren vind ik geen optie! wil het gewoon compleet omgebouwd hebben.. hoe kan ik het beste te werk gaan? (er moeten voor en achter zeer grote remmen op komen, dat er nog net 17 inch opkan) maakt dit nog uit voor de et-waarde van de velgen ik ben een leek op dit gebied, alle info is welkom
|
|||
|
|||
5x112 is niet mogelijk met boren.
ombouwen zou je de 1e zijn die het lukt(of die de tijd neemt om het uittezoeken)
|
||||
|
||||
Omboren naar 5x112 gaat wel, maar dan moet de basisauto al 5x100 hebben, vanaf een 4x100 omboren naar 5x112 gaat niet.
Ombouw naar 5x112 is -denk ik- niet onmogelijk, maar vergt een hoop uitzoekerij en speciaal te vervaardigen onderdelen.
|
||||
|
||||
bedankt voor de reactie's zover!
een golf 2/3 met een vr6/gti onderstel en dan omboren naar 5x112 zou dus een optie zijn.. is dit een veilige mogelijkheid? en hoe zit met met een eventuele apk/politie keuring (mits je aangehouden wordt) ik wil gewoon dat alles 100% voor elkaar is, (auto krijgt zo'n 250pk) en ga geen compromien sluiten mbt de veiligheid, en daarnaast vind ik het erg mooi staan ik heb totaal geen idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen zal ook veel moeten uitbesteden tegen die tijd.. maar alle informatie is welkom soms zie ik ook dat er delen van een golf 4 worden gebruikt, is het dan niet mogelijk met iets met een passat (5x112) onderstel ik zie wel veel auto's met porsche brembo's hoe worden deze precies gemonteerd? sorry voor deze muur van vragen, maar ik probeer er een beter beeld van te krijgen, en aangezien ik zelfs nog nooit een remblokje heb vervangen kun je begrijpen dat ik er de ballen niet van snap.. maar daar komt hopelijk verandering in
|
||||
|
||||
hulp..
|
||||
|
||||
er zijn toch ook orginele remschijven met 10 gaten erin.