|
||||
|
||||
golf mk1 scorpion
|
|
|||
|
|||
een mooie mk1 is dit.
|
||||
|
||||
ziet er erg netjes uit omlaag en je hebt een dikke mk1, vind de striping ook wel wat hebben en nog orgineel VW ook
|
|||
|
|||
Ziet er zeker goed uit.
Die striping staat de auto ook niet slecht. Ik zelf zou alleen andere wielen kiezen, al hoewel deze natuurlijk ook niet slecht zijn. |
|
||||
|
||||
Op een scorpion zat toch ook een Kamei of BBS spoilerkitje rondom?
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, klopt. Op een Scorpion zaten andere spatbordverbreders, met zo'n harmonicadeel. Interieur is ook anders dan van een GTI.(wat er nu in zit) |
|
||||
|
||||
Hoeveel zijn er hier van gemaakt ?
|
||||
|
||||
heel weinig. is alleen in NL. door Pon geleverd
|
||||
|
||||
Quote:
Net zoiets als de golf GTS dus....
|
|||
|
|||
scorpion
leuke auto voor mijn verzameling.
|
|
||||
|
||||
ik ken deze auto, deze is van mijn collega hij heeft hem stront origineel gekocht en in mindere staat.
heeft er sinds aankoop niet eens in gereden.. staat net als hij zegt altijd onderdak en heeft niks anders gedaan als hem netjes maken en verbeteren,kortom de auto is hard en goed! dus echt een aanrader! |
|
||||
|
||||
Woon in zwolle maar nooit zien rijden!! Op de foto's ziet hij er wel goed uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
als je mijn reactie ziet snap je waarom je hem nooit hebt gezien |
|
|||
|
|||
mijn broer heeft ook z'n ding gehad
JJ-51-HK zat een BBS spoiler set omheen heb toen de hele striping er af gehaald ...wat een tering werk later is er een 16v in gezet op gas ding ging als de brandweer ...maar helaas overleden .... binnen bekleding is niet orgineel meer van deze en idd jammer van de wielen zal eens kijken of ik nog foto's heb van die auto ...denk het wel Last edited by Alberto : 19-12-2008 at 09:28. |
|
|||
|
|||
scorpion
heb de autogekocht.
heeft iemand nog foto's van de scorpion?? was benieuwd welk interieur erin hoorde. ik meen hetzelfde als een golf mx.gls. de gti kuipjes in de grijze kleur?? en of de chrome gril lijstjes origineel zijn?? de originele verbreders zijn erbij deze komen er natuurlijk weer op. nu op zoek naar een golf 1 sprinter. groeten roland www.golf1onderdelen.nl |
|
||||
|
||||
mooi zo! je kan wel een museumpje beginnen als ik het zo hoor.
|
|||
|
|||
Ik heb nog een BBS spoilerset liggen van een scorpioen is in een redelijke staat laat maar weten als je daar intrese in hebt.
mvg JVH |