|
|||
|
|||
verbreden van alu velgen
Goede dag,
zoals de titel al luid ben ik opzoek naar een bedrijf dat alu velgen kan verbreden. Nu heb ik een setje mercedes barock velgen liggen deze dus. ik zou deze graag naar 8.5, 9,9.5 of 10j laten verbreden en het hart verder naar binnen willen plaatsen indien dit mogelijk is? als dit kan, zou ik graag in de omgeving van de kempen(belgië) of net over te taaalgrens(nederland) een bedrijf vinden dat dit kan. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Puc polijst uit België kan je daar heel misschien wel mee helpen. Ik zou er persoonlijk nooit aan beginnen. Ik zou ze hoogstens ombouwen naar 3 delige velgen. Je verbouwd de bestaande velg dan tot het hart van de nieuwe velg en monteert dan een binnen en buiten rand.
|
|
||||
|
||||
User_X op het forum heeft een set laten versmallen. misschien hem eens vragen waar.
|
|||
|
|||
Quote:
is inderdaad mss gemakkelijker. de bedoeling is om een brede velg te verkrijgen met een diepe rand. En ze liggen hier toch maar te liggen. het is altijd het proberen waard om iets speciaals te verkrijgen |
|
|||
|
|||
Quote:
versmallen zal niet moeilijk zijn. maar als je deze verbreed en het hart verder naar achter wilt plaatsen, zodat je een diepe rand krijgt gaat moeilijker zijn. als je de velg goed bekijkt moet je het hart al in de rand eruit proberen te halen en daar zit het ventielgat. dan verbreden en dan terug het hart er in lassen en een nieuw ventielgat plaatsen. |
|
|||
|
|||
firma rindt in duitsland kan dit.
maar ik zou niet schrikken van de prijs. denk dat je beter een nieuw setje velgen kan kopen