![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo nu ik mij heb voorgesteld zou ik nog even wat foto's en info plaatsen over de bouw van mijn golf.
De golf is namelijk al een dikke 5 jaar in het bezit van mijn vriendin zij schafte hem toen aan en heeft er een hoop plezier van gehad. Ik heb toen besloten als er teveel aan moest gebeuren qua onderhoud de koets maar kaal te halen en te restaureren. En zo gezegd zo gedaan er kwamen teveel kosten en dus starte het project. Hierbij een paar foto's van het demonteren. Nou dit waren een paar pictures van de demontage hierna een paar van de donor. Zo dat was het begin van de aanschaf er stond me nog veel te wachten. Hierbij 1 van het cleanen van de motorruimte. Dit was in grote lijnen de demontage. Nu verder met het schuren en plamuren. Veel hoefde er niet eens te gebeuren een paar kleine deukjes en heb de uitlaatspaaring dichtgemaakt en het sleepoog verwijderd. Ik zeg niet veel al met al was het nog een hele klus. Mooi alweer een stap verder de grondverf erop en het passen van de bbs'en. De bbs'en pasten. Zo nu verder met de kleur. opgesteld en in de kleur gespoten zonder de blanke lak en hier dan de blanke lak En dan kan ze op naar huis. IK wil hier nog even aan toevoegen ik ben na het spuiten van de koets nog een week aan het polijsten geweest maar daar is het resultaat ook naar geworden. Zo het opbouwen kan beginnen hier en daar nog wat stof maar dat komt goed. Ik heb de achteras,subframe,draagarmen en diverse andere onderdelen laten poedercoaten .Er zijn nieuwe lagers rondom in gezet nieuwe schijfen en blokken je kunt bijna alles wel als nieuw beschouwen ik heb er in elk geval niet op bezuinigd. Hier nog een paar pics van de motor Zoals jullie wel weten doe je zo'n project niet zomaar even en al helemaal niet alleen. Hier zit hij dan de man die mij met de complete opbouw van de golf heeft geholpen eerlijk gezegd zonder hem was ik nu nog bezig geweest. De man is op het forum bekend als oakgreen20vt wij noemen hem Bas.(jonge nog bedankt ![]() Zo jullie hebben weer even wat te lezen en te bekijken. Voor de foto's zoals hij is geworden verwijs ik jullie nog even naar mijn topic even voorstellen onder Alex G-60. |
|
|||
|
|||
![]() Hallum weer een mooi golfje rijker
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Knap wurk, sjocht er netsjes ut
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HELEMAAL TOP GR MAC JAPPIE ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg; restauratie geslaagd!
mvg Mike |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi geworden! goed werk
![]()
|
||||
|
||||
![]() super mooie wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt waar alex gewoon super die wagen van jou.
maar denk dat je ondertussen ook wel wist wat ik er van vond. |
|
|||
|
|||
![]() mooi werk! mooie kleur ook, ziet er echt super uit!
|