|
|||
|
|||
golf/jetta MK1 onderdelen
hallo,
ik heb hier nog een aantal dingen liggen voor een Golf/ Jetta MK1 blauwe stoelen: 10euro matig. Vloer Blauw: 10 euro Raammechaniek: 10 euro ps Foto's Last edited by Kessels : 11-05-2009 at 11:29. |
|
||||
|
||||
ik heb opzich wel interesse in die zwart voorstoelen met achterbank..
komen deze uit een golf of jetta gr
|
|||
|
|||
Quote:
deze komen uit een Golf want ik wou dit omzetten naar mij jetta maar de achterbank past niet. dus vandaar is deze set te koop. |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor de reactie. dan zit ik met het zelfde probleem, aangezien ik er interesse in had voor mijn jetta. dus ik pass, succes verder met de verkoop.
|
|||
|
|||
oke helaas..
|
|
|||
|
|||
He Kessels. Ik ben wel geintresseerd in de voorstoelen en achterbank. Ik heb me vandaag aangemeld dus ik weet niet hoe dit werkt of je mijn mailadres kunt zien of dat we tel.nr's moeten uitwisselen? Ik heb al voor universele nieuwe stoelen zitten kijken maar dan moet je denk ik gaten maken in de bodem.
|
|
|||
|
|||
hee azo welkom!
ja ik heb je een mailtje gestuurd... en ja universeel ik weet het niet je kunt beter orginele stoelen hebben weet je ook zeker dat het past! groet |
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
going UP
|
|
|||
|
|||
upke..
|
|
|||
|
|||
Hallo kessels
Ik heb wel interesse in de deurplaten, is het mogelijk deze op te sturen? Gr |
|
||||
|
||||
je hebt pb
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
upske..
|
|
|||
|
|||
pup
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
heb je het raammechanisme voor de bijrijder nog?
|
|||
|
|||
beste,
als je de stoelen nog hebt en een close up foto heb ik best wel interesse ! Mvg |
|
|||
|
|||
deurpanelen nog liggen Links + rechts?
|
|
|||
|
|||
Na lange tijd weer ^
Wat ik nog heb liggen zijn: vloer blauw Raammechaniek L + R Stoelen Blauw Dit alles mag je komen ophalen voor een bedrag naar keuze of Krat bier. Anders gaat het tzt weg. Roy Last edited by Kessels : 31-01-2011 at 17:41. |