![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor een kameraad van me
Wegens aanschaf Karmann. Golf 1 LS Automatic, Golfje is zo'n 3 jaar geleden overgespoten. Hierbij zijn de ruiten wel gedemonteerd maar bijv. klepslot,deursloten rubbertjes en stopjes niet Dit kan dus netter worden gemaakt. Interieur is supernetjes! Auto is toendertijd gekocht voor basis voor een nieuw project en is dus keihard maar ivm de "luchtgekoelde" andere plannen moet hij weg. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs € 1500,- Gaarne niet mailen maar bellen AUTO IS NIET VAN MIJ!!!! 06-20082231 Auto staat momenteel geschorst in Hattem. |
|
||||
|
||||
![]() @Veedubprins: Heb je nog wat meer technische gegevens ?? cilinderinhoud bv. Staat niet op rdw.nl
Thanx LRR
|
||||
|
||||
![]() 1.5 of heel misschien 1.6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Automaat dus een 1500/1600cc, Wat ik wel weet is dat hij er zelf ook niet mee heeft gereden, dit had de harde basis moeten zijn voor zijn ex-GLD waar een panda zich had ingeparkeerd..... verder geen idee. gewoon ff bellen. Last edited by veedubprins : 04-11-2008 at 22:37. |
|
||||
|
||||
![]() Opgeschoond, discussies kunnen in een ander topic of via PB/Mail.
|
|||
|
|||
![]() Voor en achterkant kloppen iedergeval niet misschien nieuw plaatwerk ingezet gezien de sleepogen.
mvg JVH |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by Stijntje : 06-11-2008 at 16:32. |
|
||||
|
||||
![]() up
![]() Last edited by veedubprins : 06-11-2008 at 17:01. |