|
|||
|
|||
85er golf 2 gti
Hallo,
na hier al een aantal jaar rond te neuzen ook eens een topic over men auto openen. Mijn vorige auto was een 86er jetta 2 met 72.000km op de klok. Nadat deze net af was, als een auto dat ooit is , is hij onverwacht verkocht... Deze waarschijnlijk tamelijk onbekende auto: De jetta was een simpele 1600cc waar we een 5bak onder hadden gehangen ipv. de oorspronkelijke 4 versnellingsbak. Ook heeft ie nog een servostuur gekregen om makkelijk te sturen. Het was dus tijd voor een andere. Deze keer eentje met wat meer pit! Toen stootte ik op een golf 2 gti van 1985 met slechts 90.000km die al een aantal jaar stil stond, deze wagen was van een overleden heer met een collectie van een 40tal auto's en deze werden dus verkocht. Dit leek me wel wat dus niet te lang gewacht en de auto gekocht! Het is dus een helemaal originele golf 2 gti zonder al te veel franjes qua opties maar dat kunnnen we allemaal zelf inbouwen natuurlijk als we willen! Omdat de wagen al enige tijd stil staat hem maar een onderhoud geven (riemen, onsteking, olie,...) dit weekend als de broer aan zijn speeltje bezig was. De eerste aankoop is ook al gebeurd: een schroefkit natuurlijk! Het zijn H&R clubsport's geworden, met ingekorte poten om lekker laag te kunnen gaan! Qua wielen is er keuze geneog maar het zullen denk ik eerst 17" borbet a's worden en voor de zomer 16" zender turbos maar dat kan allemaal snel veranderen |
|
||||
|
||||
das leuk spul, zorgen dat je het heel houdt!!!
en dikke jetta zeg succes ermee!! groetjes |
|
||||
|
||||
Nice!
Nette aanwinst zo te zien de GTI! Had de Jetta al eens gezien! erg mooi! Hoe heb je die Ronals zo mooi 'clean ' gekregen als ik vragen mag... |
|
||||
|
||||
door er Zender's van te maken..
|
||||
|
||||
Quote:
HAHA wat dom ik zie het nu ook ja, ik keek naar de laatste foto en ik dacht ...''Ronals'' LOL |
|
|||
|
|||
Prachtige GTI! Origineel houden, zeg ik
Die Jetta is ook dik geworden trouwens! |
|
|||
|
|||
Ga mijn best doen hem heel te houden en hopelijk nog te verbeteren... Helemaal origineel zal ie toch niet blijven vrees ik
Het zijn inderdaad Zenders, namelijk Turbo 2's. Maar ze hebben wel wat weg van ronal turbo's! |
|
||||
|
||||
Die zender's zijn 15x7?
|
|
|||
|
|||
Jep, 7x15" et13. De Et-waarde zeg ik zo ff uit het hoofd, maar dacht dat ze 13 was. Banden zijn 165/45 continentals.
|
|
|||
|
|||
Vandaag leuke pakketjes mogen ontvangen!
De schroefkit is aangekomen, deze versie is 3cm ingekort tov. originele H&R's en heeft een 'Nordschleife-abstimmung'. Om het nog wat moeilijker te maken ivm. de zenders tov. ronals ook nog een setje niet alledaagse 16" ronal Turbo's zonder opschrift op de kop kunnen tikken! |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
||||
|
||||
Dat zoek ik nou ook ; Ronals zonder opschrift!
|
|
|||
|
|||
mooi karretje met maar 90dkm
|
|
||||
|
||||
Gaat helemaal goedkomen zo te zien
Succes! |
|
||||
|
||||
16".. stoer man..
|
|||
|
|||
Schitterende GTI. Lekker zo houden !
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is ook mijn idee! Vaak zie je ze niet in 16". Ik ben er nog niet helemaal uit welke weg ik met deze op wil gaan. Wil hem wel tamelijk origineel houden qua looks/bestickering maar denk dat er toch een ander frontje in zal komen maar ben er nog niet uit of dat het een rallye of Us front zal worden... |
|
||||
|
||||
Heel gave Golf zo!
Die wieltjes gaan denk ik ook mooi staan.
|
||||
|
||||
Dit front erin houden, blijft het mooiste!
|
|
|||
|
|||
hele nette auto, omlaag gooien andere velgjes en verders helemaal origineel houden en maken! vind ik persoonlijk het mooiste!
succes |