|
|||
|
|||
Hemel Golf 1
Ik ben de restauratie van mijn golf1 GTI aan het afronden. Voordat ik de voorruit monteer moet ik het hemeltje plaatsen. Helaas heb ik hem er zelf niet uitgehaald en weet ik niet hoe hij zat, zeker niet rond het schuifdak. Ik heb het gevoel dat ik (buiten het hemeltje) onderdelen mis?
Heeft iemand fotos van een golf1 5deurs met schuifdak? Kan ik zien hoe het hemeltje zit! Weet iemand hoe ik het beste te werk kan gaan? En welke lijm het beste is? Oude rubbers heb ik nog en heb ik voor het lijmen in stukjes geknipt. De GTI heeft een zwarte hemel, hoe is de overloop van dak naar A stijl en hoe is de overloop van Dak naar C stijl? Hoever naar beneden op de C stijl zit het hemeltje? Mijn mail is: bertendebby@hotmail.com Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
De bekleding van de A-stijl overlapt het hemeltje,het hemeltje zelf overloopt de C-stijl bekleding.Volg je het nog?
Onderdelen die je mist?Het geheel bestaat uit een hemel,de ijzer spanten,ijzeren klipjes waar de spanten in vallen en dat is het.De rest word door raamrubbers en lijm bij elkaar gehouden. De hemel zelf word bij het schuifdak met lijm en een rubber op zn plek gehouden zover ik weet.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Ik kan hem prima volgen.
Tot hoever naar onder loopt de bekleding over de C stijl? Ik dacht niet helemaal tot onder! En bij de hemel wordt hij geplakt, ja maar een rubberrand heb ik niet. Die mis ik waarschijnlijk!! Bedankt Chris Iemand nog een duidelijke foto van een schuifdak en binnen hemel? |
|
||||
|
||||
De bekleding op de C-stijl loopt tot net achter je hoedenplanksteunen,en stopt naast de leuning van je achterbank.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Thanks!!
|
|
||||
|
||||
Chris, kan jij ook vertellen wat een goede lijm is voor het plakken van de hemel?
|
||||
|
||||
Ik heb toen bij mijn Golf 1 gewoon Bison gebruikt.Hemeltje en sponning insmeren,paar minuten wachten,en dan tegen elkaar plakken.En kan je de boel op zn plek houden tijdens het drogen met stukjes rubber zoals Bert ook omschreef.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 20-10-2008 at 19:44. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal goed, bedankt Chris
|
|||
|
|||
Bert,
ik heb je de foto's gestuurd van mijn schuifdak. Check je mail!! En waar blijven potverdrie die foto's van je GTI |
|
|||
|
|||
je hebt een foto in je mailbox.
Eerst maak hem verder af, en dan zet ik de foto´s erop. |