|
|||
|
|||
Mooie VW Kever '67 .
Hallo ,
omdat ik een nieuw project wil starten zou ik mijn kever moeten verkopen . Het is een zeer mooie kever van april '67 , dus met liggende koplampen , 6 Volt , kleine achterlichten en 5 gaats velgen . Vooraan verlaagd met Puma-as , ik ben 3de eigenaar . Het is een 1300cc met 73000 km . Alles is eerste lak behalve de 4 spatborden . Chrome dakrekje , remmen gereviseerd , prima staat . Instappen en vertrekken . Hoogste bod momenteel is 5500 euro . Elk bod wordt overwogen . Björn |
|
||||
|
||||
Zo, ff iets beter zichtbaar
|
|||
|
|||
ik zou hem niet weg doen!!
|
|||
|
|||
Niemand intresse ?
Doe een bod , elk bod wordt overwogen |
|
|||
|
|||
Prijsverlaging naar 4000 euro
|
|
||||
|
||||
My new ride for the summer !!
Hihi !!
Bijzonder mooi 1967-ertje gekocht. Paar maanden werken aan de mechanische zijde... enne cruisen.... |
|
||||
|
||||
Hij is dus verkocht?
|
||||
|
||||
Ooooh yeah, het is echt een schatje van een keverke.
Zeer proper origineel interieur, enkel spatborden en tussenpaneel vooraan zijn onlangs herspoten, de rest propere 80% originele lak in zeer goede staat, enkele kleine deukjes, weinig roest (38 jaar oud hé...), mechanisch (remmen, sturen en motor) ben ik hem 100% in orde aan het zetten nu. De plannen zijn: Flat4 Sprintstars, vooraan laag (165), achteraan standaard hoogte (205/70 hoop ik..). Motometer temperatuur en oliedruk onder dashboard. Zeer oude VDO toerenteller op dashboard. Chroom dakrekje er af, chroom beschermingen op spatborden er af. Remsysteem ombouwen naar dubbelcircuit. Voorlopig gereviseerde 1600cc AS erin, waar ik waarschijnlijk nog wel iets leuk mee gaan doen. Weet nog niet goed... Enkele foto's: www.curlie.tk