|
||||
|
||||
Je laatste aanwinst voor je auto.
Nieuw of gebruikt, als je er blij mee bent wil je dat delen, nietwaar ?
Ik trap af.. ik hoor net dat mijn wielen in de regio zijn gearriveerd 7,5 & 9 x 17 Rota Fuchs voor onder de spijlbus. Met dan aan Brian van www.karrera.net
|
||||
|
||||
Gefeli! Iets nieuws is altijd leuk.
edit: Mijn nieuwe waterpomp voor de bus is binnen! Henri bedankt! Last edited by evilnyntje : 16-10-2008 at 11:13. |
|
||||
|
||||
de stickerset en de windsplits
|
|
||||
|
||||
Complete polyurethaan set voor mn golf 1 is binnengekomen
|
|
||||
|
||||
een grote doos teringzooi van Scumbag en een voorruit voor mn golf2
|
||||
|
||||
Mijn porsche993 headlightcovers ter vervanging van mijn koplampen
Michael
|
||||
|
||||
Een stel emblemen aus Deutschland
|
||||
|
||||
bumpertje met trekhaak gescoord voor de santana gisteren, en kentekenplaten met duplicaatcode 2 grrr....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
laatste:
remmenset voor m'n spijl.. |
|
||||
|
||||
Mijn laatste aanwinst voor de auto was een zooitje LY3D, zodat ik morgen een spatbord kan spuiten . Op ietsje tastbaarder gebied was de laatste aanwinst een 30cm raid stuur en 16v frontlip. Kort daarvoor nog een veerpootbrugset en dan weet ik het niet meer
@Alain: Dikke wielen voor je bus man . Weer met een groen hart of gewoon zo?
|
||||
|
||||
Ik heb mezelf getrakteerd op een setje andere wielen voor de winter
|
|
||||
|
||||
zijn allebei nog onderweg maar een set 16 inch wieldoppen en steenslagkappen
|
||||
|
||||
Nos Hella achteruitrijlicht voor het 1200a projectje gescoord bij Frieslandkevers.
|
||||
|
||||
Gisteravond weer eens een volle tank...leuk die motorfiets carburateurs
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik nog niet over uit. Als ze weer een groen hart krijgen valt het verschil met de 16" Fuchs (die verkocht zijn, en naar Volkswouter z'n project -update vanaf pagina 6- gaan) niet zo op. Misschien gaat de "VOLKSWAGEN" striping er ook wel af, en komt er wat anders op. Ik rij tenslotte alweer 4 jaar zo rond.
|
|||
|
|||
Mijn nieuwe aanwinst voor onder de Golf 1, een setje air-ride. Had ik gelijk moeten doen,in plaats van eerste een schroefset. Zeer handig die air-ride.
|
|
||||
|
||||
He wat een toeval,
ik heb ook me airride setje binnen dus de schroefset gaat er weer onder uit. Is wel nodig na 1.000km gereden te hebben met de nieuwe schroefset. |
|
||||
|
||||
Verchroomd inlaatspruitstuk & Verchroomd gaskleppenhuis.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi setje Erik is zelfs voor de zomer niet verkeerd. Mijn nieuwste aanwinsten zijn vento grille oud type en vento motorkap beiden nieuw en origineel,alleen nog ophalen (reeds besteld) en al wel in mijn bezit en us voorbumper (op de foto nog met vr6 lip maar ik heb ook al een us onderlip gevonden). pic us bumper |