|
|||
|
|||
CL dasboard mk1
Bij deze het dash compleet te koop
Inclusief: dashboardkastje, opruimvak bij bestuurder, alle onderdelen, lichtschakelaars etc, verwarmingsknopjes en inclusief alle schroefjes Vraagprijs: 150 euro, bij interesse ff mailen/bellen, komen we altijd wel uit Last edited by MellyVille : 15-10-2008 at 18:57. |
|
||||
|
||||
Effe ter correctie, dit is `n CL dashboard, `n GL dashboard is met `t naar boven opengaande klepje van `t handschoenenvakje, net zoals bij `n GTI en Cabrio.
Damn, alweer `n prachtige Golf 1 naar de knoppen, was toch `n superexemplaar
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 16-10-2008 at 17:29. |
|
|||
|
|||
Ja ik weet het, maarja, is maar plaatstaal he! Zelf hebben we niks gelukkig...
Is idd een CL dashboard... golf was een CL... |
|
||||
|
||||
Aangepast in CL
|
|
|||
|
|||
Goed bod mag ie weg (foto is van het dash in vieze staat, is daarna nog gereinigd!)
|
|
|||
|
|||
Up! Dash is echt in nieuwstaat... Let niet op de vraagprijs, gewoon ff contact opnemen dan komen we er wel uit!
|
|
|||
|
|||
Up! Prijs is niet reeel...
|
|
|||
|
|||
Up. mag voor 50 weg...
|
|
|||
|
|||
up, de teller zelf is ook los te koop... samen kunnen we er al helemaal een mooi prijsje voor maken!
UP! |
|
|||
|
|||
Quote:
Is deze op te sturen? Zo ja, dan heb ik interesse. Belangrijk is nog of het een oud of nieuw type is, dus uit welk jaar? Last edited by Talstra : 29-12-2008 at 23:34. |
|
|||
|
|||
Opsturen lijkt me niet zo handig.... ophalen daarentegen wel, zo groot is NL niet!
Oud of nieuw type? De auto was uit 83, dus zal nieuw type zijn... maar vooral is het gewoon het type zoals op de foto natuurlijk want dat is m... |
|
|||
|
|||
Alles is weg... mag op slot
|