|
|||
|
|||
Golf cabrio 1.8 bj. '89 VERKOCHT!!!!
Merk :Volkswagen
Type :Golf Cabrio 1.8 Motorinhoud :1800 Bouwjaar :1989 Kilometerstand :200.000 Extra's :Stuurbekrachtiging, leren bekleding met stoelverwarming, quartettset rondom met lichtmetalen velgen. Prijs : 1.500 euro VERKOCHT!!!!! Mooie donkerblauwe Golf Cabrio met stuurbekrachtiging, leren bekleding met stoelverwarming en een Quartettset rondom inclusief de bijbehorende lichtmetalen velgen. Deze auto is van een vriend die helaas niet meer kan autorijden wegens 3 nekhernia's. Ik heb de wagen nu op mijn naam gezet en mag hem gebruiken tot ik hem verkocht heb voor hem. De auto werd nog maar sporadisch gebruikt en dat is natuurlijk zonde voor zo'n auto. De APK is nog geldig tot 12 november en bij de vorige APK met beurt zijn de koppelingsplaten vervangen en is er nog een nieuwe accu in gegaan. De auto rijdt en remt goed en start zonder problemen. De kap is nog in nette staat en vertoont geen scheuren of beschadigingen. Uiteraard zit er een onbeschadigde afdekhoes bij voor de kap als hij geopend is. Zijn er dan geen minpunten aan deze auto, jawel hoor zoals bij de meeste auto's van deze leeftijd. Zo is de bestuurdersstoel beschadigt door het in en uitstappen en vertoont de achterklep in een hoek een lelijke roestplek. Maar geen dingen die nu meteen gedaan moeten worden. De velgen zouden om weer aangepast te zijn aan deze tijd mooi gepolijst mogen worden. Last edited by Manuel : 25-10-2008 at 12:23. |
|
|||
|
|||
Nieuwe foto's geplaatst
|
|
|||
|
|||
En de prijs verlaagd naar 1500 eurootjes. Das echt niet teveel geld voor deze leuke cabrio!
|
|
|||
|
|||
Goed bod is ook welkom hoor.....
|
|
||||
|
||||
Waar staat de cabrio?