|
|||
|
|||
hallowww
ik ben al een tijdje druk bezig met een project, het gaat om een golf 2 1600 8V uit 1990.. ben er nu 2 maand mee bezig.. de plannen zijn: sportbumpers erop, spuiten en verder uitbouwen met schroefset, angel eyes, sportstoelen en natuurlijk een vette geluids instal.. en nog veel meer..
zo ziet ie er nu uit.. Last edited by VwGolfMK2VW : 10-10-2008 at 15:59. |
|
||||
|
||||
Leuke golf heb je daar! ben zelf alleen niet zo'n fan van die spoiler, maar je plannen klinken goed
|
||||
|
||||
Leuk golfje maar spoilers ben ik niet van maar ieder zo zijn eigen smaak.
|
|
||||
|
||||
goed aan het knutselen!
Heb je hem zo buiten staan of ff voor de foto naar buiten geduwd? |
|
|||
|
|||
Quote:
nee heb hem effe naar buiten geduwd.. voor mooie foto in de garage lijkt het allemaal zo grauw en donker.. bedankt voor de reacties |
|
||||
|
||||
heb je al een achterbumper met nummerplaat uitsparing? denk dat RJtuning hier op het forum graag van de zijne afstand wil doen..
|
|||
|
|||
Goed bezig, en mooie taartschep
|
||||
|
||||
leuk project, maar ben niet zo weg van spoiler en strakke klep..
|
|||
|
|||
Quote:
nee ik heb nog geen achterbumper, maar misschien wel interesse.. waar kan ik deze vinden?? met foto's??\ groeten justin Last edited by VwGolfMK2VW : 12-10-2008 at 14:45. |
|
|||
|
|||
ik zit nu met het volgende.. de buitenkant is nu helemaal klaar, en de binnekant ook.. nu rest alllen de motorruimte nog..
maar deze is erg moeilijk bereikbaar vanwege het inlaatspruitstuk enzo.. wat zou verstandig zijn?? de hele motor verwijderen, of alleen het inlaatspruistuk.. groeten justin |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=46860
hier zit ie op, die auto gaat uit elkaar binnenkort, zit misschien nog wel meer leuks op
|
|||
|
|||
Quote:
ziet er inderdaad goed uit.. maar neem aan dat de achterbumper G60 is?? staat helaas niet op de foto.. maar ik zoe eigenlijk iets exclusievers.. maar die velgen zien er goed uit.. weet niet of hij die verkoopt.. |
|
|||
|
|||
Project Golf 2 1600 vervolg
nou hier weer een kleine update, heb weer enkele onderdelen binnen.
hij staat nou deels in de primer en heb een kleur uitgekozen. ook een setje nieuwe sportvelgen, en heb de auto aan de onderkant en in de wielkassen volledig getectileerd. er zit hier en daar nog wel wat werk aan.. maar het vordert.. |
|
||||
|
||||
Leuke plannen, alleen niet echt des volksforums?
|
|
||||
|
||||
boeiend.. Wordt veel tijd/ moeite in een vw gestoken. Lijkt me vf waardig genoeg.
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties,, maar hoezo zou deze geen Vf waardig zijn??
|
|
||||
|
||||
ze bedoelen de stijl van de auto. Zoals je waarschijnlijk gezien hebt gaan de meesten hier voor een lage origineel uitziende auto.
Maar wat mij betreft ben je absoluut welkom hoor, het gaat toch vooral om het lol hebben met de hobby. Welke stijl je ook gaat.
|
|||
|
|||
oww op die manier..
haha ja dan zit ik wel op een andere stijl ja.. maar heb hier al wel meer andere uitgebouwde goljes zien staan.. maar ik hou jullie op de hoogte |
|
|||
|
|||
nou weer een kleine update..
ik zal jullie misschien toch nog iets tevreden stellen.. na vele foto's van '''dikke'' golfjes te hebben bekeken ben ik toch van mening veranderd.. en ga ik dus toch maar voor de G60 bumpers .. RS is dan toch niet helemaal mijn ding.. dus nou ben ik weer op zoek naar een G60 bumperset met mistlampen.. |