|
|||
|
|||
Jolanda's golfV VERKOCHT mag gesloten worden
Zo nu mag ik ook een projectje openen nu de audi verkocht is.
We hebben de TT verkocht omdat ik nu bijna 4 maanden zwanger ben Dus het stuiteren in de TT en de lage instap zijn dan niet echt meer gewenst. Mijn nieuwe auto is een golf V 1.6FSI Met de kleur sage-green. Twas lang zoeken maar uiteindelijk weer een nette auto kunnen vinden. En uiteraard een 5-deurs omdat we straks een kleine hebben. Wel zo makkelijk. De auto is al in record tempo veranderd. . Toen we de golf hadden opgehaald hebben we er gelijk het nieuwe model RS6 velgen op laten leggen bij reedijk. Dat was al gelijk een heel verschil. Het was de bedoeling om het hierbij te laten. Maar toen we dat weekend naar de bios in antwerpen gingen zagen we daar een Golf GT staan. Dus toen was ik weer helemaal verliefd en weg was ons verstand. Dus toch maar weer GT bumpers gekocht en Walter heeft ze er gelijk op gezet en er een einddemper van een GTI opgelast. De grille en een deel van de achterbumper zijn in piano zwart gespoten.
FAD Crew! Friends And Dubs Www.american-weddingcar.nl __________________________________________________ _____ Last edited by Walter&Jolanda : 23-09-2010 at 19:05. |
|
||||
|
||||
Heel mooi, ik vindt de 5 echt een prachtwagen.
|
||||
|
||||
Rijdt prima, onze eerste was ook een 1.6 FSi nu hebben we een 1.4 TSI..
Suc6 Lars
|
||||
|
||||
Als het maar geen BAG of BLF motorcode is, die hebben last van defecte nokkenasverstellers.
Stoer ding zo met dit kleurtje en de zwarte delen erin.
|
||||
|
||||
Mooie Golf geworden zo!!
En maak jullie niet druk om nokkenasverstellers, ze zijn nog nieuw bij de dealer te krijgen
|
||||
|
||||
hier zal die kleine straks met trots inzitten
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Jolanda en Walter,Jullie gaan een mooie tijd tegemoet.
En ook een nette strakke golf |
|
||||
|
||||
ik vind de golf V hoe langer hoe netter, mede dankzij zulke exemplaren, ik ben alvast een grote fan van de wielen
|
|
|||
|
|||
Wow die GT-bumpers staan hem goed! Nu nog wat zakken dan is hij van buiten af.
|
|||
|
|||
bedankt voor de felicitaties en de reply's
Nu zijn we nog aan het twijfelen om het dak zwart te spuiten en de ramen te blinderen met de lichtste tint. De golf gaat zeker nog omlaag maar we zijn er nog niet overuit met wat we het gaan verlagen. De embleemloze grille staat ook nog op het verlanglijstje, maar dat bewaren we tot essen motorshow.
|
||||
|
||||
Mooie auto en mooie velgen, die velgen wou ik ook kopen voor mijn Passat.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Heel erg mooi zo, vind de velgen het erg goed doen onder de golf! En een zwart dak zal denk ik ook niet misstaan.
|
||||
|
||||
Van harte proficiat zowel met de kleine als met de auto.
Het is dan wel geen golf twee maar dit is ook leuk. Ik zeg dakrekje er op en een extra mistlamp. Of is dat weer minder mooi? Groetjes |
|
|||
|
|||
Quote:
Met net zo een systeempje wat Walter onder zijn Passat heeft |
|
||||
|
||||
Hey luitjes,
Laatst hadden we het er nog over en nu staat ie er al. Goed hoor. Mooie kinderwagen zo, de kleine wordt mooi overal naar toe gebracht zo. Mocht willen kijken hoe het staat met een kleine, Djinn heeft aangeboden het wel te willen demonstreren Grtz Marko
|
||||
|
||||
mooie nette golf! voorbumper staat hem goed..
|
|
||||
|
||||
Mooie kleur, zie je niet veel, op de laatste foto's ziet hij er dik uit!
|
|
||||
|
||||
ziet er dik uit, denk dat r32 achterlichten ook wel mooi ogen
zijn net wat donkerder als de gewone, staat mooi bij al het zwart!
|
|||
|
|||
Zo na een lange tijd eindelijk weer een update>
Een tijdje geleden hadden we al R32 achterlichten gekocht maar Walter heeft ze er gisteren eindelijk ingezet ^_^ Gisteren hebben we ook gelijk het nieuwe interieur opgehaald en daar is walter nu druk mee bezig. Hopelijk vanavond wat foto's. De RS6 velgen zijn verkocht dus nu nog ff snel opzoek naar iets voor HOW. Maar dat komt wel goed we hebben al iets op het oog.
|
|||
|
|||
Hee serieuze wijzigingen aan de golf zo te horen, ik ben benieuwd! Hoe is het verder, al aan het aftellen tot de kleine er is, duurt niet zo lang meer toch?