|
||||
|
||||
Slachtfeest Jetta MK1 1,3 5d
Omdat hij te rot is ga ik mijn Jetta MK1 5deurs slopen. Alles onderdelen komen dus beschikbaar.
Het gaat dus om een 1300 met een 4 bak. Ik ben inmiddels de achterlichten en klokkenunit al kwijt. Omdat er een prijs bij moet: €500,- voor alle onderdelen. Wil je de prijs van een afzonderlijk onderdeel PM dan even.
|
||||
|
||||
hey
is de boit nog goed? wat wil je ervoor? ik heb nu nen 1300 met 4 boit, kan de deze toch steken ipv degene die nu steekt é ? greetz Ronald |
|
||||
|
||||
ik heb eigenlijk wel interesse in het achterruit verwarming schakelaar, als je snapt wat ik bedoel.
ik hoor wel iets..
|
||||
|
||||
Ik begrijp echt geen h*l van wat je bedoelt. Wil je het in nl proberen.
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
is ni zo moeilijk dacht oik anders maar soit zal er maar ni verder op ingaan zekers heb het dus over hetgeen dat jullie de bak noemen volgens mij, waarmee je schakelt , duidelijker kan ik ni zijn denk ek é greetz |
|
||||
|
||||
de versnellingsbak, ja die is beschikbaar. het is idd een 4 bak va een 1300.
|
|||
|
|||
ik had je al gemaild via marktplaats (een hele tijd terug) en had geen antwoord, en nu zijn de achterlichten al weg
|
|
||||
|
||||
Sorry man, als ik dat had geweten. Ik krijg de hele dag door mail en telefoon over de jetta, vooral de Noord afrikaanse gemeenschap uit Utrecht wil graag langskomen. Er schiet er wel eens een tussendoor. Het spijt me dat nu juist jij dat bent. )mede omdat 90% van de potentiele kopers zonder afmelding niet op komt dagen, of wel komt maar dan 1/3 van de afgesproken prijs bied)