|
||||
|
||||
VW Outlaws 2008
Zo net terug, en het was echt een leuke meeting Het was echt allemaal goed geregelt, de catering was goed en niet te duur... De auto's die er stonden waren ook een goed niveau, weinig sjonny's enzo...
Nu ga ik effe verder met foto's uploaden, dump jij je foto's ook hier?:P
Last edited by Mitta : 21-09-2008 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Foto's online op www.vw-speed.nl --> Gallery
Toch een leuk dagje weg, wilde eerst niet, maar toch maar even met Sixpack meegevlogen. Loempia's waren perfect
Last edited by Beetlefreak : 21-09-2008 at 19:58. |
|
||||
|
||||
Mijn vader heeft ook nog een aantal foto's gemaakt.
Foto's staan hier: http://s13.photobucket.com/albums/a...s%2021-09-2008/ |
|
||||
|
||||
Mooie foto's, ook nog redelijk weer zie ik.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Was voor ons een zeer geslaagde middag! Erg gezellig. Hier wat foto's:
Voor mij het hoogtepunt van de meeting: Groeten Rutger
|
||||
|
||||
Zo inmiddels ook weer thuis aangekomen.
Wat een mooie meeting was het vandaag weer mooie auto`s gezien en lekker eten ik zou zeggen tegen de organisatie ga zo door en op naar volgend jaar |
|
|||
|
|||
@ Mitta top foto's kerel, staan echt een paar mooie bij!!
Was ook een super-meeting, net als vorig jaar alles top geregeld!! Morgen komen er een paar foto's van mij bij!!
|
||||
|
||||
Quote:
Danku Danku
|
||||
|
||||
nou... ik ben moe... alles net opgeruimd... nu lekker uit eten met de club!! iedereen bedankt voor jullie komst!!!!
|
|
|||
|
|||
Zo we zijn ook weer thuis na toch weer 1250 Km rijden , tjonge wat is dat toch een tering eind rijden dat Heerde
Maar zeker de moeite waard , die er niet waren hebben zeker wat gemist Het VAGFRYSLAN ging met 2 prijzen naar huis , en ook ging er nog een prijs voor de mooiste golf 1 naar het noorden toe , dus dikke prima zou ik zeggen tot volgend jaar heren lekker net Femme Last edited by Alberto : 21-09-2008 at 18:07. |
|
||||
|
||||
ook weer thuis was weer en super meeting een dikke voor de organisatie
pak nu eerst een biertje morgen meer foto's leuke velgen en er gingen weer 3 prijzen mee naar Friesland was toch wel de moeite waard om dik 1800 km te rijden Last edited by bolfvariant : 21-09-2008 at 18:12. |
|
||||
|
||||
Hahaha super jongens. van harte ut de Harkema
|
||||
|
||||
hey het was weer bere gezellig, hopelijk wordt het in Eelde ook zoeen succes, bedankt mensen voor de goede organisatie, en bedankt voor de prijs!!
|
|
|||
|
|||
Hier de foto's van mij...het zijn er wel veel :mrgreen: ,vond echt een mega geslaagde Meeting,was alleen een beetje laat,gingen al wat dikke auto weg toen we er waren...maar toch nog veel mooie auto op het digitale plaatje kunnen zetten,.... :mrgreen: :P
Vind ik echt een hele Mooie golf 2,echt een Top Auto!!!!! |
|
||||
|
||||
ook ik heb me daar weer flink vermaakt
mooie auto's en ook nog een lekker weertje goed georganiseert
|
||||
|
||||
Quote:
En lekker eten Piet
|
||||
|
||||
Zoooooo....
net weer thuus... Mensen het was weer super mede dankzij JULLIE...!! Echt dikke duim!!voor mij is het als een roes voorbij gegaan maar goed..nu ik de foto,s zo bekijk erug mooi allemaal. was alleen druk met fietsen.. Nogmaals bedankt en zekers tot volgend jaar!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een geweldige foto Ronnie!! Super zo met z'n tweeen Wij hebben ook een erg leuke dag gehad, en zo heerlijk dichtbij Complimenten aan de heren van VW Outlaws: meeting is super opgezet! Gezellige bende op een industrieterrein, op naar volgend jaar
|
||||
|
||||
Ben er ook even wezen kijken, mooie meeting en lekkere hamburgers!
|