|
|||
|
|||
Golf 2 nieuw plaatwerk
Ik weet dat er diverse firma's zijn waar ik delen kan kopen, maar vaak zwerft er nog genoeg bij mensen thuis..die ik voor een leuke prijs er vanaf kan helpen.
Ik zoek : dorpel links en rechts Binnenwielkuip rechts bodemplaat compleet links en rechts. delen mogen imitatie zijn (als de prijs daar naar is) maar origineel heb ik liever... Verder koplampen rubbers enz enz bied maar als het nieuw is.. Last edited by fabbi : 30-12-2008 at 21:59. |
|
|||
|
|||
boven staande ook maar gekocht
achterschermen heb ik inmiddels ook thuis liggen... Wie heeft er nog wat liggen wat niet meer gebruikt gaat worden..?? |
|
||||
|
||||
Vraag Erik eens voor die bumpers. Hij heeft een aantal G60 bumpers in prima staat liggen.
Lijstenset is bij de dealer overigens vaak goedkoper dan je ze hier gebruikt kunt krijgen.
|
|||
|
|||
g60 lijsten zijn niet meer nieuw te verkrijgen voor zover ik weet
|
|
||||
|
||||
jawel
|
|||
|
|||
wielrandlijsten.. die wel.
maar de lijsten op portieren (smal dus) en achterschermen zijn niet meer te leveren ..... |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
niemand nog wat in de aanbieding???
|
|
||||
|
||||
Osbo in Roosendaal al geprobeerd? Ik denk dat die alles zo'n beetje wel hebben, leveren zowel origineel als immitatie-spul.
(0165) 30 36 55
|
|||
|
|||
zoals in eerste post al vermeld weet ik adressen genoeg....
Maar ik weet uit ervaring dat er genoeg ongebruikt materiaal bij mensen thuis ligt, en dan zijn beide mensen blij.. Daardoor heb ik inmiddels 2 achterschermen nieuw voor 40 per stuk..... Heb geen haast ...... Ik heb 15 jaar in de carrosserie gewerkt dus leer mij osbo kennen Kwam der al toen ze nog in Heerle zaten.... |
|
||||
|
||||
ik zal in de schuur kijken. ik heb als het goed is een originele achterpaneel liggen. vanaf onder tot boven de achterlichten.
rutger |
|
||||
|
||||
Hoe kan je nou op de site van Osbo komen als je geen eigen bedrijf hebt....?? Ze vragen om een kvk nr die ik niet heb...???
|
|||
|
|||
Heb nog een compleet achterpaneel liggen.......
Dus van trekoog tot kofferklep uitsparing. (dus ook de achterlichten bevestiging) |
|
|||
|
|||
Quote:
Op die site staan netto prijzen ze verkopen alleen aan bedrijven met die kortingen..... |
|
|||
|
|||
Quote:
Geef me eens een prijsje inc verzenden.. als je em gevonden hebt. wel compleet nieuwe geen uitgeslepen stuk.... mag via pb |
|
|||
|
|||
Quote:
Zie pm , geef me eens een prijsje inc verzenden bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus als ik het goed begrijp, heb ik pech.....
|
|||
|
|||
Jabo wilde niet verzenden, en voor de prijs kan ik em ook bij de meeste shops wel scoren MET verzenden...
Fugitive reageert niet meer..?????helaas.... |