|
|||
|
|||
Gezocht: Golf1 Belastingvrij
Hallo,
Ik zoek een golf 1 liefst gti. Mag een kant en klaare zijn maar mag ook wel eentje zijn die standaard is. Dan maak ik er zelf een project van. Het liefst ff met fotos en prijs erbij. Ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
Eerste posting, en direct in de compleet verkeerde categorie, en zonder de advertentieregelstjes te hebben gelezen....
Quote:
* KLI.... * Neen, aai over de bol; welkom! én verplaatst. Tip: http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=47 Ennhuh 2; Elke Golf 1 zal ondertussen belasting vrij zijn denk ik?
|
|
||||
|
||||
De laatsten moeten nog belastingvrij worden ziet zo nu en dan nog een ori nl staan met kenteken uit begin 1984. Heb nog wel een 78'er gti project staan, bij interesse ff pm sturen
|
|||
|
|||
mijn golfje is te koop golf 1 gti uit 1983 . De foto's op mijn profiel zijn maandje oud, er zitten nu alleen blauwe kenteken platen op
mvg peet |
|
|||
|
|||
Hallo jayjay,
ik heb een Golf cabrio uit 1982; grijs metallic (net gespoten) en zwart linnen dak. Hij is rondom roestvrij en bodem is keihard. Bak en uitlaat moet aan gewerkt worden, heb ik geen geld en tijd voor. Als je wilt kan ik een foto serie sturen Bellen kun je me ook : 06 15 16 07 41 |