|
|||
|
|||
Iemand ervaring met 2e2 carb?
Hallo,
Heb hier een golf 2 staan met een 1.8 motor met een 2e2 carburateur, auto heeft altijd goed gelopen maar sinds ik hem uit de stalling heb gehaald is er niet meer mee te rijden.De auto staat gewoon te verzuipen meteen als ik hem start,stationair draaien doet hij niet meer en als ik hem aan de praat hou niks anders dan kwalmen.Ik heb de meeste voor de hand liggende kwaaltjes al nagekeken maar nog steeds kan ik het co niet bij regelen. Co reageert gewoon helemaal niet! Iemand hier ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Heb je al gekeken naar de verbranding, bougies gaar ofzo ?
|
||||
|
||||
Bi metaal in de behuizing rechts op de carb al eens gecontroleerd?
De pull down doos kan je ook es checken op de voorkant. Vacuum slangetjes vervangen zijn ze trouwens dol op |
|
|||
|
|||
alletwee al geprobeerd,toch bedankt voor het meedenken!
|
|
|||
|
|||
Blijft je choke niet hangen ??
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee,als hij koud is blijft hij nog net lopen en zo gauw als hij een beetje temperatuur krijgt gaat de choke eraf en valt hij uit. |
|
|||
|
|||
2e2
opgelost,kan op slot!
|
|
|||
|
|||
Wat was er nou mis ?
|
|||
|
|||
2e2
Quote:
Zijkant van de carburateur zit ook een klein membraan. Haarscheurtje! |
|
||||
|
||||
welke zijkant ,en welk membraan ??
|
||||
|
||||
ben ik ook wel benieuwd naar....
|
|||
|
|||
2e2
Quote:
Als je voor de auto staat,links van de carb onderaan. Volgens mij heette dat het benzine verrijkingsmembraan of zoiets in die trend. |