![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beste mensen,
Bij deze zet ik mijn Golf 1 te koop, het is een 1976-er GLS automaat, een volle tank voor 15€ gaat niet vervelen, maar ik wil gaan shoppen voor een andere klassieker. De golf is voorzien van, - Schroefset - Tarantula VW velgen - LPG installatie - Tittentacho met 2 tellers - Spucknapf stuur - Automaat - Gladde motorkap (ohne sicke) - Achterlichten zonder achteruitrijlichten (zonder wit gedeelte) - Gele lampjes in de koplampen - chromen bumpers - Blauwe platen met opgelegde letters - 2 sets biezen - 4 speakers (2 onder dash en 2 in hoedenplank) - diverse motordelen los erbij... Onlangs vervangen - Waterpomp - thermostaat - Contactpuntjes - ruitenwissers - olie - versnellingsbak olie - Pierburg Carb Wat mankeert eraan? - Frontplaat geroest (andere aanwezig) - Handgreep bijrijders kant slecht - gaatje in uitlaat - scheurtje in bestuurdersstoel
Skoda Superb 2022 ![]() Fiat 500C ![]() Harley Davidson Electra Glide 1987 ![]() Last edited by Emiel : 27-07-2009 at 20:34. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto, misschien handig om het volgende te weten:
- Waar staat deze Golf te koop? - Foto van LPG tank? (onderbouw of inbouw) Thanks ![]() |
|
||||
|
||||
![]() km-stand?
|
|
||||
|
||||
![]() De Tarantula velgen gaan zeker niet los weg...
|
||||
|
||||
![]() Heeft dat ding nou 2 kentekens?
En doe je ook an inruil?
|
||||
|
||||
![]() Kenteken is een oldtimer import kenteken geworden zo te zien.
|
|
||||
|
||||
![]() Doe je ook aan inruil?
|
|||
|
|||
![]() hallo.
ik heb opzich best intresse, kun je mij misschien is een paar foto's meer sturen ook met intrieur enzo. en de auto op welke velgen staat die nou precies? en wat is de km-stand van de auto. ik wacht je PM af, afvast bedankt. gr rob
|
|||
|
|||
![]() Koppakking? Nou, serieus bezig geweest dus...
Kop ook gevlakt? Kop nagekeken? Als ik het goed begrijp is ie motorisch nu dus weer 100%? |
|
||||
|
||||
![]() zit meer aan je motor dan een koppakking
![]()
|
|||
|
|||
![]() inruil van een impreza gt turbo mogelijk met bijbetaling van jouw kant?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wel? Neem aan als je de kop eraf hebt dat je alles eens controleerd / fixt he!? |
|
|||
|
|||
![]() inruil zwarte polo g40 mogelijk ,
15'' bbs rs velgjes , gereviseerde glader , nwe apk enz enz |
|
|||
|
|||
![]() okidoki
|
|
||||
|
||||
![]() Emiel ,
Waar is deze wagen te bewonderen ? gr VKM |
|
||||
|
||||
![]() Hey
Ik hou mijn bod nog ff aan! bedenk het je! als het is of je een intresant tegenbod hebt hoor ik graag van je! MVG |
|
||||
|
||||
![]() Inruil golf 1 cabrio mogelijk?
Het is een GLI uit 1984 en in juni belasting vrij dacht ik. Grtz Stefan |
|
|||
|
|||
![]() Nog te koop ?
|
|
||||
|
||||
![]() ey even wat vraagjes over je golf. Wat verbruikt hij zo ongeveer op een honder kilometer? Hoeveel cc en pk is het blokje? En tot slot, is het mogelijk deze weer te keuren voor een daily...
Alvast merci... |
|
||||
|
||||
![]() Als ik het goed begrijp staat de wagen nu te koop zoals bij de 'actuele' foto's?