![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze biedt ik mijn Golf MK1 aan.
Bij velen zal de auto waarschijnlijk bekend zijn van de vorige eigenaar VW-unit. Ik heb de auto overgekocht van hem en er heel veel plezier mee, maar het is niet mijn ding moet ik toegeven Ik rijdt de auto nu dagelijks maar voor de winter ben ik op zoek naar een nieuwe eigenaar. Ik wil weer wat moderner gaan rijden, heb een wereldtijd gehad met de golf maar het is niets voor mij. De auto is in top staat op wat kleine parkeer deukjes en 1 roest plekje na. De km stand is 121.000 maar er wordt nog mee gereden Bij het achter scherm zit een klein plekje wat aandacht nodig heeft. Het is een 1.1 GL uit Zwitserland met alle papieren erbij. Ook een flink aantal bonnen van onderhoud en vervangings delen. Motor en interieur zijn origineel en de Golf is voorzien van een tittentacho en een Spucknapf stuur. Kan wel een heel verhaal neerzetten maar als je serieus interesse hebt dan moet je maar even mailen of bellen 0629067765 (niet bellen voor onzin dingen a.u.b.) !!! De porsche velgen kunnen worden mee gekocht maar zitten niet bij de prijs inbegrepen !!! De auto wordt verkocht met originele MK1 velgen welke zijn gestraald en gepoedercoat. Foto's van de marktplaats advertentie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vaste prijs 3750 euro !!! Auto staat in Dordrecht |
|
|||
|
|||
![]() Dit weekend in België
Eventuele reactie van mijn kant vanaf maandag. Tevens een uppie voor het weekend. |
|
|||
|
|||
![]() Pricedrop....3250,=
|
|
||||
|
||||
![]() nog te koop?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij een paar maanden terug geruild met een andere auto. Die heeft hij zelfs al niet meer. Zo te zien is de verkoop hier destijds niet gemeld.
|
||||
|
||||
![]() Kentekenplaat achter de voorruit 41-YB-10, Volgens RDW een blauwe Golf 1.1 die 23-01-'09 van eigenaar is veranderd.
|
|
||||
|
||||
![]() m.a.w. staat 4 maanden te koop en knedel grijpt er 1 week naast.