|
|||
|
|||
super dikke kever
wegens nieuw project verkoop ik nu mijn gele kever de kever is uit 1970 en apk gekeurd tot 2010
de kever is enkele jaren geleden compleet gerestareerd en daarbij is alles aangepakt zo heeft de kever bijvoorbeeld: porsche schijfremmen voor en achter gele koni schokbrekers en koni stabilisator stangen stalen velgen verbreeed olie koeler in voorbumper 2 recaro stoelen rolkooi uitneembaar dus de kever kan zo terug naar 4 persoons muziek installatie radio cd speler,versterker de motor is volledig chroom en is een 1600cc as motor de kever is in nieuw staat en reeds getaxeerd op 11300,- euro prijs 7500,- euro |
|
||||
|
||||
iemand enig idee welke rolkooi dit is?
|
||||
|
||||
geen idee,wel een fokking dikke kever!
|
||||
|
||||
Topic is van 08-09-2008 kever zal dus al wel weg zijn, maar vindt deze kooi erg dik.
ben op zoek naar een mooie kooi voor in het project, en dit is zo'n beetje wat ik zoek.
|
|||
|
|||
de kooi is toendertijd zelf gebouwd door de eigenaar waar de kever van was
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx! enig idee og hij daar nog tekeningen van heeft of maten. Of hoe ik met hem in contact kan komen?
|
||||
|
||||
staat een 06 nummer op het raam
|
|||
|
|||
@a.busser: kijk eens op de site van heigo.
die bouwen, vind ikzelf, erg stoere beugels zie je ook veel in omgebouwde 964 carrera rs looks zitten uiteindes zijn vaak los er in geschroefd en nog in lengte afstelbaar d.m.v. schroefdraad ik heb er zelf de domstrebe voor m'n golf 1 van (ook 3-delig en verstelbaar) http://www.heigo.de/ASP/index.asp?P...SCAT=Volkswagen
|
||||
|
||||
Quote:
@ Rob: thanx, hier heb ik zeker wat aan! Erg goede kooi, ongeveer wat ik zoek en de prijs valt me ook mee!