|
|||
|
|||
g60 voorbumper op een gti monteren.
hey,
ik heb zelf een golf 2 gti, en ik heb een g60 voorbumper. ik wil die bumper er graag op hebben, maar kan de bumper nergens bevestigen. hoe doen jullie dat? ik kan alleen de bumper op die dingen schuiven die aan de zijkant van de auto zitten. voor de rest hang hij los. zijn er daar beugels ofzo voor te verkrijgen? mvg marco |
|
||||
|
||||
maak eens een foto, volgens mij mis je de complete ophanging. wat is er vanaf gekomen?
|
|||
|
|||
Zit er wel eens een bumperbalk bij?
|
|||
|
|||
ja, zou best kunnen dat de ophanging weg is.
ik heb de auto aangeschaft zonder bumper. bij de g60 bumper heb ik niks bij gekregen |
|
||||
|
||||
zit er in de bumper een stalen balk of is het alleen plastic?
|
|||
|
|||
De binnenbalk van de G60/GTI bumper zet je met de zelfde bouten vast als de dunne
Aan de spadbordkant heb je nu ronde "doppen" daar moeten rechthoeken komen Bij de modellen na90 zitten er 2 gaten voor in[dikke of dunne bumper maakt niet uit] Je kan er een gat voor boren[moet je het terplaatse ook verdiepen] maar je kan ook de spadborden over zetten |
|
|||
|
|||
ik denk dat je de binnenbalk inderdaad mist, deze komt uit een gewone orginele bumper, kun je met een beetje werk er gewoon uitklikken en vervolgens weer in de G60 klikken en dan kan hij met 4 bouten vast aan het frame (onderkant) en de hoeken komen dan vast te zitten met die doppen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Had het zelf niet beter kunnen zeggen