|
||||
|
||||
PssssAT's Passat 3BG, Foto's Pg.3
Hey mede forumers,
De VW Polo is verkocht en er is een VW Passat voor terug gekomen! VW Passat Highline 1.8T BJ 2003 150PK nu 2e eigenaar leer/alcantara etc.... Zie foto´s.... Hieronder de staat van de wagen zoals we de proefrit hebben gemaakt: Hieronder zoals ie er na afgelopen maandag bij staat: Ophalen van de 19" wielen Eigen radio erin gezet Pioneer Avic X1-BT Het interieur De inhoud 19" inch Hoogglansverdichte Mercedes CLS velgen Planning is BSS Air-ride set. Graag wil ik jullie ervaringen horen welke diameter slang het beste/fijnste is?? 10mm? 12mm? Voorkeur is dat ik tijdens het rijden de auto nog iets kan laten zakken...zonder dat deze bij wijze van spreken bovenop de velg belandt. Alvast bedankt voor de reacties... Last edited by PssssAT : 24-03-2009 at 21:34. |
|
|||
|
|||
dikke passat plannen klinken goed.
Ik zou 8mm pakken dan kun je perfect regelen en is snel genoeg.
|
||||
|
||||
Plannen zijn goed word een hele mooie passat met die velgen , succes er mee .
|
|||
|
|||
Dik Leon, alleen staat ie nog op standje hoogtevrees maar dat komt helemaal goed kerel.
Ga voor 8mm leidingen zoals bij m'n Bora en dan komt het goed.
|
||||
|
||||
Hey Pat...ja komt goed, laag zal ie gaan!
Denk ook dat het 8mm wordt hoor...op onze meeting zal ik even met BBS gaan babbelen... |
|
||||
|
||||
Ja ik denk met mijn ervaring die ik natuurlijk al zovele malen zeer goed heb kunnen gebruiken dat 8mm voldoende is... Sucksex
|
|
||||
|
||||
Haha....jij en air-ride???
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zou gewoon BSS airride nemen.. BBS maakt geen airride....... Dikke auto hoor!!!!!
|
|||
|
|||
Komen deze velgen toevallig uit Belgie?? Lijkt wel of ik ze te koop heb zien staan op het vw passat forum. Tevens verkocht die persoon ook air ride.
Maar gaat er wel leuk uit zien na het zien van die polo denk
|
||||
|
||||
Ja komen uit Belgie, air-ride was al verkocht.
Maar laat het het liefst ook inbouwen door bijv BSS... Quote:
|
|
||||
|
||||
Iemand ook ervaring met 10mm leidingen??
Ik heb 8mm gezien van Dubspeed en dat gaat gewoon mooi! Op de meeting 21 september komt Walter ook en die heeft 12mm dus dan zie ik ook hoe dat werkt.... Maar ben ook benieuwd naar 10mm! |
|
||||
|
||||
Gewoon eens bij BSS gaan kijken, die kan vanalles laten zien. Wel even een afspraak maken, ze hebben het nogal druk de laatste tijd. En kom dan gelijk hier een bak koffie doen Ik woon bijna naast BSS.
|
||||
|
||||
Zo zeg, schitterende Passat Leon!
En wat een wielen gaat dik staan straks! |
|
||||
|
||||
Iemand ervaring met 10mm airride?
|
|
||||
|
||||
Air-ride besteld.... 15 dec. montage!!!
|
|
|||
|
|||
Prachtige Passat en ferme wielen!!!
Ben benieuwd hoe het met air gaat staan! |
|
||||
|
||||
Hey mensen 15 Dec. krijg ik de airride eronder gebouwd, de tank en compressor etc komen in de bak van het reservewiel. hoe kan ik de kofferbak het beste isoleren??
Wie kan me helpen? Gr Léon |
|
|||
|
|||
in je reservewielbak van die noppenschuim plakken helemaal rond en op de bodem.
dan een plaat maken in vorm van je bodem daar je compressor en je kleppen en je tank op vast zetten. die plaat vestzetten met die bout voor je reservewiel. dan hoor je bijna niks(bij mijn oude passat dan toch)
|
||||
|
||||
Hey mooi advies man, dank je...noppenfolie ken ik wel, noppenschuim niet..kun je dat bij een of andere zaak kopen?
Schijnt dat er ook een stille compressor is bij BSS, wil ik hem nog even voor bellen, want die wil ik er dan ook in. De leidingen worden 12mm, is 1 compressor van 70lt/min dan voldoende? Wat is jou/jullie ervaring? Alvast bedankt... Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Krijgt de compressor het dan niet een beetje warm?