|
|||
|
|||
rat-kever of rat-kever-project
hi,
Ik ben op zoek naar mijn eerste oldtimer-project en aangezien ik altijd wel wat gefacineerd ben geweest door kevers ben ik logischer wijze ook naar eentje opzoek. Ik ben opzoek naar iets laags, zo laag als maar kan zijn, en liefst dan nog een rat. Zolang het rijdt (en er mee door de oldtimerkeuring geraak) zodat ik er nog niet direct te grote kosten aan moet doen.. Of eentje die oldtimergekeurd is en enkel nog wacht op zijn verlaging. Mijn budget ligt wel niet "zo hoog" om niet te zeggen laag, momenteel beschik ik maar over een magere 1500 euro die ik kan missen.. Dus als iemand iets weet, kwijt wilt, tips wilt geven, wat dan ook, let me know. alvast bedankt! groetjes Laurens (eventueel mag je me ook nog altijd proberen te overtuigen met iets anders uit het zelfde genre) Last edited by deadlycoward : 16-09-2008 at 20:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben je trouwens een beetje bekend met het invoeren van auto's.
Met name invoeren van verlaagde auto's naar Belgie?
|
|||
|
|||
Quote:
Well mijn vader werkt voor de duane aan de Belgische/Nederlandse grens, en voert als beroep dag dagelijks auto's in, in alle soorten en maten. Dus dit vormt zeker geen probleem voor me. |
|
|||
|
|||
echt echt echt niemand? :p
|
|
|||
|
|||
ik heb een kever 1300 die eigenlijk bedoeld was voor een hotrod projekt, staat nu te koop advertentie
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een 83 kever: RATlook, eerder RUST look...
|
|
||||
|
||||
rat
En binnen je budget, tenzij je al wat gespaard hebt. Bij interesse hoor ik t graag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die's bijna net zo oud als dit topic. (En die andere 82 topics die je aan 't uppen bent...)
|
|||
|
|||