|
||||
|
||||
Foto's mk 1 meeting Assen
wegens ziekte kon ik er hellaas niet bij zijn, dus mensen wie foto's heeft wil die ze dan even posten, kan ik toch nog mee genieten.
|
|
|||
|
|||
net ff geweest ,was best druk, maar liep al gauw weer leeg .helaas geen foto`s gemaakt
|
|
||||
|
||||
was een hele leuke meeting..
lekker weer,heb geen fotos gemaakt was de camera vergeten |
|
|||
|
|||
Mooie meet net terug.
Stond weer van alles. En top weertje |
|
||||
|
||||
dus niemand met foto's??
|
|
||||
|
||||
Was wel leuk om even te kijken, maar ik was al snel weer weg.
Rijden is veel leuker dan kijken naar auto`s Die Scirocco 1 en Golf 1 met snelle n/a motors waren wel de toppers. Wat een dikke gaskleppen, die waren wel 50mm |
|
||||
|
||||
Het was weer een zeer relaxte meeting in Assen.
Er stonden zeer veel nette Einsers tussen. Als het zo doorgaat met de animo dan zal de organisatie van Watercooled wel moeten gaan zoeken naar een ruimere lokatie. Organisatie was verder goed voor elkaar. Catering idem !!! (Broodje braadworst speciaal was uitstekend). Heb wel wat foto's gemaakt, maar die zal ik later wel even posten. Heb nu net visite. @Watercooled.nl: Top geregeld, bedankt en tot volgend jaar !!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
We zij er weer, was een mooie dag.
Organisatie was prima, voldoende catering en goed te eten. hierbij wat fotos Last edited by Auke : 31-08-2008 at 17:21. |
|
||||
|
||||
Zijn er genoeg foto's zodat het misschien een idee is om eem mapje aan te maken hier in het album?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is een goed idee, liepen genoeg mensen met camera's rond en ik heb ook nog wel een stuk of wat gemaakt. Plaats ik ze gelijk in de map
|
|||
|
|||
Hierbij een paar foto's van mij:
http://mk1-brothers.nl/mk1_meeting_3108/index.html was top weer en veel mooie mk1's gezien |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit.
leuke meeting geweest zo te zien.
|
||||
|
||||
De MkI meeting is een jaarlijks terugkomend event in Assen waar allerhande vw's van het eerste type te bewonderen zijn.
Niet alleen de golfjes en de cabrio's,maar ook de polo's,scirocco's en de caddy's. In clubverband met een 12tal type 1tjes heengereden,de rest van de clubleden kwamen later aanvaren. Dit jaar hadden we schitterend weer erbij,dus de opkomst was ook enorm groot. Tijd voor een nieuwe locatie mannen? Stonden erg mooie wagens bij,waaronder een aantal leuke motor projectjes. Hieronder een kleine voorbeschouwing van deze dag. De rest van de foto's staan onder deze link. http://www.mijnalbum.nl/Album=QQGG67GV Mvg VWteamPG crew. |
|
||||
|
||||
Hierbij de map voor foto's!: http://www.volksforum.com/albums/br...p?c=135&userid=
|
|
||||
|
||||
was idd een hele leuke meeting... zweer was goed, het weer was goed en een hoop mooie wagens...
Helaas moest ik wel wat vroeger weg omdat me meisie nog naar een verjaardag moest:P Mijn foto's volgen nog...
|
||||
|
||||
Was zeer zeker weer de moeite waard.
Mooie auto's, goed weer, puike catering en zelfs nog een prijs. Wat wil je dan nog meer! Volgend jaar zeker weer heen |
|
||||
|
||||
leuke meet, leuke auto's heerlijk weer
zeker voor herhaling vatbaar foto in de map
|
||||
|
||||
Erg leuke meeting, goed weer, op de patat mocht wat meer zout maar je kan niet alles hebben :P
Het is trouwens wel een klein wonder dat m'n Jetta het heen en terug heeft gehaald...ik moet dat ding echt eens afstellen |
|
||||
|
||||
Was een mooie meeting!!! Mooi weer erbij, moest wat eerder weg maar ga volgend jaar zeker weer!!!!
|
||||
|
||||
Was een mooie meeting met ideaal weer veel mooie mk1 gezien waarbij de lichtblauwe Scirocco wel echt een van mn favorieten is. Hoop volgend jaar zelf ook weer met een mk1 te komen. En wat hier boven ook al aangegeven werd de meeting groeit uit zn jasje complimenten dus aan de organisatie