|
||||
|
||||
16v
Hallo!
Ik ben voor iemand een 16V JL motor aan het aansluiten (elektra) in een golf cabrio van 82. Mooi simpel want er zitten 2 webertjes op, maar nu moet ik nog weten waar de oliedruk schakelaartjes zitten en waar de temp. sensor zit? iemand een idee? doordat de webers er op zitten komen een hele boel sensors te vervallen met als probleem dat ik niet weet welke ik moet hebben van de 8 Heb dus nodig voor het dashbord: Oliedruk 0,3 bar Oliedruk 1.8 bar koelvloeistof temperatuur sensor voor het dash. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Groeten wilmer PS. heb niet de orginele kabelboom voor een 16v maar van een dx. dit maakt verder niks uit moet alleen nog een extra draad aanleggen voor de 0.3bar oliedruk.
|
||||
|
||||
Beiden oliedruksensoren zitten op het oliefilterhuis, blauwe draad 1,8 en gele draad 0,3 bar.
Watertemp voor dash aan zijkant cil.kop, is de sensor waar een schuifje op kan, geel/rode draad.