|
|||
|
|||
mk2 stuff
oa in de aanbieding:
2 aandrijfassen remschijven en klauwen. (voorzijde) remtrommels compleet. remkrachtverdeler. stuurstang vanaf stuur naar as. (dikke naaf) dynamo bobine voorpijp ventilator met frame radiateur startmotor hard dashbord met chromen bies origineel stuur dikke naaf kabelboom+computer 1600 cab. (pf?) 2 stoelen en achterbank in vrij vieze staat. allemaal over gebleven van een 16v projekt... dus nog veel meer... alles in één keer af te halen voor 75 euro of doe een goed bod. mvg jan willem Last edited by jw0488 : 20-08-2008 at 11:43. |
|
||||
|
||||
Zou je me eens foto's van het interieur will pb én?
|
|||
|
|||
http://usera.imagecave.com/jay_way/IMAGE_001.jpg
alsjeblieft Quote:
|
|
||||
|
||||
Helaas voor mij de verkeerde kleur......
|
|||
|
|||
schop...
|
|
||||
|
||||
De deurkaarten zitten dus niet meer bij het interieur? En wat had u gewenst voor alleen de stoelen en achterbank?
|
|
|||
|
|||
het word niet per onderdeel verkocht. alles in een keer.
|
|
||||
|
||||
Zou jij mij je 06 nummer kunnen pb-en dan kan ik even contact opnemen over het hoe en wat, ik heb wel belang bij de onderdelen maar moet even zeker weten wat er allemaal bij zit en wat het me moet kosten enzovoort.
|
|
|||
|
|||
en weer up!
|
|
|||
|
|||
nu ook per onderdeel te koop...
wat een gek ervoor geven wil.. |
|
||||
|
||||
je stoelen en achterbank voor 25 euro!
(mits het er nog is) |
|
|||
|
|||
pb!
|
|
|||
|
|||
dashboard
Hoi,
Hou is de staat van het dashboard? heb je nog een paar foto's ervan? groetjes jeroen |
|
||||
|
||||
hoya, heb je die stoelen en achterbank nog of al verkocht?
|
||||
|
||||
zijn er nog naar mijn weten.
|
|
|||
|
|||
moi, zijn de remtrommels er nog?
|