|
||||
|
||||
golf mk2 g60 limited
|
|
||||
|
||||
tlijkt een ori, puur gebaseerd op het blok, rest van de auto is niet veel van over.
maar het zijn niet de duurste dingen die missen.
|
||||
|
||||
dat klopt, maar zie er maar eens aan te komen...
|
|
||||
|
||||
Wat is er zo speciaal aan dan..?
|
||||
|
||||
grill is lastig net als de logo's maar de bumpers en wielen zijn geen probleem
|
||||
|
||||
snap alleen niet: wat bezield die gast om er een "gewone" wolfsburg van te maken...
-------------------------------------------------------------------------------- Wat is er zo speciaal aan dan..? een limited 16v g-60 is een originele geleverde golf en alleen in 5drs maar de motor is uniek daar draait het om want origineel vw! en beperkte oplage van die golfjes |
|
|||
|
|||
zijn er maar 71 van gemaakt
is het wel de verkoper die hem zo gemaakt heeft?? en misschien heeft hij wel schade gehad, waardoor de grille gesneuveld is kijk naar de zogenaamde limiteds van deze jaren hoevaak kom je niet een omgebouwde 25 jahre GTI tegen? zonde is het ook wel
|
||||
|
||||
Dat bedrag is sick... daar koop je een mooie Ferrari voor, of een leuke R32 of een E39 M5 of... enz....
|
||||
|
||||
en van al die auto's zijn er een stuk meer gemaakt
|
|||
|
|||
doe mij voor dat geld dan maar een zeer knappe e30 M3 evo...
|
|
||||
|
||||
Voor dit geld koop je nog niet eens een gerestaureerde T3 Syncro 16" enkelcabine in topstaat....
|
||||
|
||||
Quote:
Die zag ik op mobile.de te koop staan voor € 60.000. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Laat iemand dat ding halen en hem origineel maken, dan ben ik bereid om de RC's over te nemen !!!!
|
||||
|
||||
als k het geld er voor had liggen had k m gehaald!
|
|
||||
|
||||
vind de limiteds een heel bijzonder type uitvoering en heb 'm laatst in oploo nog mogen bewonderen! maar dit zijn bedragen die ik er nooit voor neer zou tellen. ook al had ik het geld.
grtz.
|
|||
|
|||
Quote:
Beste prijs... |