|
|||
|
|||
golf mk2 1.8 millionaire
Hierbij bied ik mijn golf 2 aan:
De reden van de verkoop is dat ik een bedrijfsauto krijg en deze niet meer nodig heb. Wat ik te vertellen heb, het is een auto met wat werk. Bouwjaar 1989 1800i 246xxx km stand de auto beschikt over het volgende gt interieur (supernetjes) hoedenplank zonder gaten. g60 bumpers g60 strips wielkastverbreders (li/rechtsvoor zijn beschadigd) bbs velgen (niet supermooi meer) Vraag maar raak ik heb geen idee wat ik verder nog moet vermelden. rechtsachter rot is uitgesneden nieuw stuk ingelast. vraagprijs €800 word nog mee gereden Last edited by o23. : 11-09-2008 at 22:03. |
|
|||
|
|||
kzal nog even foto's posten van rechtsachter zodra ik ze heb
|
|
||||
|
||||
Wat voor werk zit er zoal aan dan omdat je zegt een auto met wat werk?
|
|
|||
|
|||
apk? en van waar ben je?
|
|||
|
|||
@ langeveldA Ja sorry, nou aan de carroserie moet het een en ander gedaan worden, rechts achter is al nieuw stuk ingezet maar de wielkasten hebben ook wat aandacht nodig, volgens de vorige eigenaar is de auto al een keer over gespoten.(8jaar geleden) Dat werd me verteld ik heb geen idee of het waar is. de koppelingsplaat is volgens mij aan z'n eind ik heb hem nog wat gesteld. en rijd nu wel ok. de uitlaat moet vastgezet worden maar daarvoor moeten eerst nieuwe boutjes tussen het midden en eindstuk deze zijn niet meer goed te draaien. en de voorbumper zit er niet zo lekker op maar daar heb ik een extra van bij.
@ rick gt Ik kom uit hoofddorp, en de apk loopt af op 18 sep. 08 Het is een vraagprijs, je mag ook een goed bod doen. Ik hoor het wel als er verdere vragen zijn. http://img382.imageshack.us/my.php?...image120gt8.jpg |
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
weg
Last edited by o23. : 11-09-2008 at 22:01. |