|
||||
|
||||
Oe.. bekend ding..
ehmz,. Buchmann? ziet er wel zo uit qua stijl.
|
|
|||
|
|||
ik heb gegoogld op Zender
hofele treser buchmann en niks gevonden.... Heb ze in mijn jonge:-) jaren vaker gezien .... Maar moet toch meer over te vinden zijn... vergeten we een of ander onbekend merk of is pure hobby van iemand geweest?? |
|
|||
|
|||
Btw ff tussen door iemand die foto's heeft van een mK2 met een delta motorkap???
wil wel eens zien hoe dat staat.... En ja ik sla de retroweg in |
|
|||
|
|||
Kamei X1
|
|
||||
|
||||
aparte grill.
ik heb gisteren avond ook toevallig een soortgelijke grill gezien op en golfje 2 gti(waar een man van 70 a 80 in reed) 4 lamps grill alleen de middelste lampen zijn van de grote "koplampen" dus je hebt 4 grote koplampen naast elkaar. weet iemand wat dat voor soort grill is? zal een deze dagen ff een foto schieten.
|
||||
|
||||
volgens mij ook kamei inderdaad..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De eerste foto op google is ook meteen de enigste ......
Maar goed zou em moeten zijn... past perfect bij mijn plannen. Project topicje komt zodra ik nog wat noodzakelijke spullen gescoord heb... |
|
||||
|
||||
Quote:
Een collega van me had voor een paar jaar terug ook een donkerblauwe MK2 met zo'n grille met 4 even grote lampen. Lijkt best wel vreemd....
|
|||
|
|||
Hmm
deze grille hoort niet bij het kamei pakket... OOk verder is er via/van kamei niks te vinden over deze grille.. Zou het dan toch een ander merk zijn?? |
|
|||
|
|||
Quote:
lijkt mij dezelfde |
|
|||
|
|||
zo wel ja
Alleen is deze grille GEEN onderdeel van het X1 pakket Feit dat dit een reclame foto van Kamei is mag je wel aannemen dat dit ook een kamei grille is. Maar is weinig tot niks van terug te vinden. NOu hij past goed bij mijn plannen ff wachten tot ie binnen is.. |
|
|||
|
|||
Deze grill is een van een kit met nog meer spulletjes.
Heb het even opgezocht in een boek. Deze is er ook voor de mk1 maar die had vierkante koplampen. En ja het is van Kamei. You have the basic North American Kamei X1 kit. The Euro X1 kit includes the following: X1 side repeater badges. X1 rear badge (2 versions). Front spoiler (2 euro versions and 2 US versions). Sports grille, dual rounds (2 versions). Hood scoop. Rear upper spoiler (2 versions, one has longer sides). Rear lower spoiler. Rear heck blend. One of several X1 body stickers depending on year of production. Centra wheels in 14 and 15". Other options were Kamei Golf ball shift knob, Kamei arm rest between the 2 front seats. Sports steering wheels in 3 and 4 spokes. Click pic for larger version. Early X1. http://www.autowp.ru/pictures280/vo..._by_kamei_1.jpg Gr Henk |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
zeeer apart.... ik vindt t opzich ook wel weer wat hebben, tis iig niet lelijk ben benieuwd of die grilletjes gemakkelijk te vinden zijn, want t lijkt mij ook wel wat |
|
|||
|
|||
nou met die Nothlelle grille maak je mij niet blij..
De kamei in 2 varianten was ik ook al achter gekomen inmiddels een met spijl en een zonder spijl met booskijker .. eens wat zien te shoppen wat beter staat... |
|
||||
|
||||
Ik heb vorig jaar al eens een bouwdoosje van een '87 Golf GTI gemaakt mét de Kamei X1 Grille én toevalligerwijs ook een Delta integrale motorkap, ik zal er vanavond wel eens een fotooke van schieten, dan weet je ongeveer hoe het met elkaar staat..... Ik vind het persoonlijk niet eens lelijk staan, maarja smaken verschillen!
Ik heb tevens ook nog de modelvarianten van de Kamei X1 en Zender Z6 gebouwd zoals ze ook horen te zijn volgens de catalogi.... Die zet ik er ook wel bij voor je.
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net Last edited by Dutch_Jetta_GT : 19-08-2008 at 12:22. |
|
||||
|
||||
Is een Kamei. Ik heb onlangs zo'n heel front verkocht.