|
||||
|
||||
daklijsten golf mk2
hallo mede forummers
ik zoek voor mijn golf mk2 een set daklijsten (dus de lijsten die van je achterklep tot aan je voorschermen lopen) alvast bedankt gr gary |
|
||||
|
||||
dealert?
|
|
||||
|
||||
sloop? Had er 2 voor 10 euro van de sloop gehaald en die zijn stukken beter dan wat ik had.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als je 150 euro per stuk wilt uitgeven ........ Op de sloop vind je ze ook wel ,alleen even zorgen dat je ze met beleid demonteerd ,want ze willen wel kromtrekken met demonteren !
|
||||
|
||||
Gewoon met de hand demonteren? Ik heb er ook 2 nodig...
|
|
|||
|
|||
Denk dat ik er wel een paar heb
|
|
||||
|
||||
He Gary!
Die heb ik volgens mij nog wel! PB gerust als je er nog belang bij hebt! Groeten Johan |
|
|||
|
|||
bij de dealer is de linker al vervallen
|
|
||||
|
||||
Quote:
En de rechter ook......... |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb links en rechts |
|
|||
|
|||
Quote:
de rechter is er nog maar voor hoelang nog ......? |
|
||||
|
||||
Klep open, en een schroevendraaier van achter onder de kopse kant van de lijst drukken. Als de auto op de sloop staat en je mag wat krassen maken werk je je zo met de schroevendraaier onder de lijst naar voren. Telkens kleine stapjes maken, en alles blijft recht.
Dus hop naar de sloop en lostrekken die zooi.
|
||||
|
||||
bedankt voor de reacties!
had zelf ook al de dealer geprobeerd en ook nog andere bedrijven die onderdelen leveren en idd is alleen rechts nog leverbaar voor veel geld. aantal sloperijen gebeld en ook langsgeweest maar daar is het meestal ook niet veel soeps meer.. helaas. gr gary ps heb ze nog niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Rijd naar rutten in verserbroek en je hebt er 10 |
|
|||
|
|||
Quote:
|