|
||||
|
||||
zaterdag 2 augustus: demo dag Carphonics woerden
Hey mensen, het is een beetje kort dag, I know. :oops:
Maar wij hebben zaterdag 2 augustusdemo een dag op de zaak. Hier is de fleyer: Ik weet dat er een honda op de fleyer staat. Maar dit is een demo wagen uit de USA via een leverancier. Ook zal er een dikke golf 5 staan van Signat. Mijn baas is BMW freak en die heeft ook hier en daar wat posts geplaatst op verschillende fora. Ik als VW-nutter kan dan zeker niet achterblijven. Wij zijn een inbouw station. Dus dat is veel audio. Hier zal ook wel veel aandacht aan gegeven worden. Dus heb je een dikke VW met audio,kom dan zeker eens kijken 8) Wij verkopen ook: - xenon - alarm systemen - wielen - carkits - radio's - speakers - verterkers - enz. Maar het zou wel super zijn als "wij" VW-fans laten zien hoe het moet aan de honda en BMW liefhebbers. Er zal een standje zijn van Megguiars Het is de eerste keer voor ons, en het moet gewoon gezellig worden. Er staan eet en drank tentjes. Dus als je zin en tijd hebt, kom gezellig buurten!! Grtz Tobias carphonics |
|
|||
|
|||
Adres?
Ben sinds een jaartje werkzaam in Woerden, heb jouw met je (inmiddels je ex-) golf welles gespot, maar zou niet weten waar deze toko zit?
|
||||
|
||||
hmmmm slecht dat ik de verkeerde fleyer gepost heb.
Carphonics Hoge Rijndijk 7B 3449 HB Woerden |
|
|||
|
|||
ik ben inde buurt zaterdagochtend miss dat ik wel ff langskom
|
|||
|
|||
Quote:
Ah, das dichtbij de Brezan.