|
|||
|
|||
vraagje velgen
hey!!
ik heb momenteel een polo mk3, origineel. ik heb me nu deze velgen gekocht : de maten : 6j x 15" ET 35 banden : 195/50 15 nu is mijn vraag de volgende : de velgen gaan toch niet teveel naar buiten uitsteken ? ik had ze graag binnen de kasten gehouden... en kan ik nu nog een 4 a 6 cm verlagen ? Grtz |
|
||||
|
||||
moet passen ET38 is volgens mij standaard en dit is ET35. Heb onder mijn steilheck zelfs 13'' 6j ET13 gehad
|
|
|||
|
|||
maar denk je dat 15" niet te groot zal zijn ?
ik neem gewoon 15" omdat als je kleiner gaat en je niet zoveel verlaagd , je met veel opening zit in je wielkasten... grtz |
|
||||
|
||||
smaken verschillen zelf houd ik meer van de 13'' velgjes. Gewoon ff passen en kijken hoe het staat
|
|
||||
|
||||
ff geleent uit het topic van Jazzblue hier op volksforum heeft ook 15'' |
|
||||
|
||||
denk dat je met 6.5 j en et 35 niet druk hoeft te maken dat ze erg naar buiten komen... een mooi getrokken band erop en dan kun je hem zo laag leggen als je wil..
|
|||
|
|||
die band is wel te hoog en ga je problemen mee krijgen als je daar niet platter op gooi.
15 inch gaat prima met bijv een 195 45 15 band als je tot 4 cm gaat verlagen. wat je ook kunt doen is bijv 175 55 15 of 175 50 15 erop leggen, staat ook niet verkeerd. 15 inch 7j et 35 175 55 15 winterbanden erop |
|
|||
|
|||
Bekende velgen WouterP.