|
||||
|
||||
steef-oo
Hey mensen,
Zal me ff netjes voorstellen Ik ben stefan nickname oosterbeek of steef-oo. Mijn auto is een golf 3 cl 85kw uit 1994. heb de golf nu zo´n 2,5 jaar en heb de auto compleet orgineel gekocht. huidige staat van auto: Huidige veranderingen: Exterieur: - Vr6-onderlip. - Supersport schroefset - Keskin KT4 7,5j en 9j - Rvs uitlaat opmaat door jm-tuning. - wielkastranden naar binnen gevouwen Verlichting: - gti koplampen smoked - 20 jahre edition smoked mistlampen, blindplaatjes en knipperlichten - heldere knipperlichten in zijschermen. - heldere rood-witte achterlichten. Interieur: - Chroomlook deurgrepen binnenkant deur. - WOB chroomlook deurpinnen. - WOB vloermattenset. - Vr6 dubbele airbag onderdashboardkastje geplaatst - Highline golf4 interieur - Alle abc stijlen zwart - Zwarte zonnekleppen - Zwarte binnenverlichting met blauw led - Zwarte binnenhandgrepen - golf 4 versnellingspook Ice: - JVC KD-AVX33 - Focal K3P set - audison lrx3.1k - 4x mb quart pwe 254 - Optima Red Top (2x) - poket modifiche deurbakken voor me k3p set Plannen zijn : - grill met 3 lamellen en zwart logo - smoked zijknippers - raid hp sportstuurtje - gti lampen verder ''smoken'' - hella magic colour red achterlichten mocht ik ooit nog ergens een geldboom tegenkomen: - auto krijgt clean-look - cabrio 4 front - r32 of tt dash - abf of vr6 met itb's of turbo - ander set wielen - rem upgrade rondom - etc - etc Last edited by steef-oo : 26-08-2009 at 21:07. |
|
||||
|
||||
Is een hele verbetering en zeker een mooie kleur en natuurlijk welkom
Grt Michel |
|
||||
|
||||
foto update van de golf
back to oem smoked verlichting nadat ik na anderhalf jaar wel op de heldere verlichting ben uitgekeken. en de golf in het meters hoge gras in drachten afgelopen vrijdag. |
|
||||
|
||||
de heldere lampen icm de achterlichten en koplampen staan naar mijn idee erg mooi bij de blauwe kleur! Subtiele auto, mooi ding.
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum, nice ride
|
||||
|
||||
De verlichting is 10x beter als die vorige
|
||||
|
||||
welkom hier!
erg gaaf ding man |
|
||||
|
||||
welkom hier,nette wagen man!
|
|
||||
|
||||
zo 1e post maar eens aangepast en up to date gemaakt :P
|
|
||||
|
||||
next update :P
inmiddels zitter er oem gti achterlichten in en een raid hp 28 cm stuurtje. wielen liggen al klaar en liggen te wachten op een opknap beurt. verder niet heel extreme plannen, front word nog iets aangepakt, schroefset en wielen eronder :p |
|
||||
|
||||
leuk ding
|
||||
|
||||
bedoeling is dat ie met mivw ''af'' is , dat alle huidige ( bescheiden ) plannen zijn doorgevoerd.
|
|
||||
|
||||
massive updates bij de mk2 :p
vandaag de banden van de velgen en maandag de velgen wegbrengen om de randen te laten afdraaien. |
|
||||
|
||||
mooie wagen(s) en heerlijk stuurtje in mk2
|
|
||||
|
||||
Welkom, mooi bakkie :-)
|
||||
|
||||
Gave golf 3, erg netjes!
En die golf 2 mag er ook zeker zijn! |
|
||||
|
||||
gezien ik het ''vermogen'' van de mk3 gti toch een beetje mistte en ik de automaat te netjes vond om grote dingen aan te veranderen, opzoek gegaan naar andere auto...
3 weken terug kwam ik een mk2 gti tegen die in de buurt te koop stond en maar besloten dat dat een nieuw ''projectje'' moest gaan worden. auto vorige week opgehaald en meteen dat de auto thuis stond verlichting en interieur eruit gehaald ( auto was in gerookt en dat was te zien en te ruiken hahaha ) paar fotos van auto bij aanschaf en hoe de auto er nu bijstaat. tussendoor: nu: bij verwijderen van koplampen en knippers zag ik tot mijn grote schrik dat originele stekker van stadslicht en knippers waren afgeknipt en alles vakkkundig met kroonsteentjes en ducktape aan elkaar was gemaakt. heb inmiddels originele stekkers klaar liggen, die gaan we er morgen of overmorgen even netjes aanmaken plannen zijn er genoeg: kruiskoplampen oem look kruisverstralers oem look oud type gti grill smoke knippers gti achterlichten ( zijn gemonteerd ) mk3 highline middenconsole pasmaken ( ligt klaar ) ander sportstuurtje schroefset andere velgen ( schmidt modernlines 16'' 9j rondom, moet ik alleen nog opknappen ) ander interieur, waarschijnlijk mk3 gti edition recaro's pasmaken. andere deurpanelen ( oude zijn inmiddels weggegooid, zaten onder de schimmel :S ) ik vermaak me dus nog wel even |
|
||||
|
||||
de mk2 gti bleek een ''miskoop''
totaal maar 300km in de gti gereden.. gti is gesloopt en toen begon de zoektocht naar iets anders gezien de automaat ook weg mocht.. na lang zoeken en twijfelen tussen mk3 gti en vr6 uiteindelijk gekozen voor een ibiza gt tdi uit 1999 ... dit omdat de ibiza in vaste lasten maar een fractie duurder is als een vr6 ivm gewicht en omdat de ibiza ook nog eens sneller is als een vr6 af fabriek opties: elec ramen elec spiegels airco leder interieur alarm cpv op afstand. motorische aanpassingen: Basisblok is een AHU met de drijfstangen+zuigers+lagers+zuigerveren vervangen van een PD motor Turbo 170 pk audi kkk van audi a4 tdi 12 mm brandstofpomp race 520 verstuivers Fmic 63mm simons rvs uitlaat 63mm downpipe sachs versterkte koppeling Chip op maat . ( geschreven voor een belgische tuner.. ) verder is het onderstel voorzien van een koni in hardheid verstelbare vaste verlaging ( ligt als een blok op de weg) vr6 remmerij rondom. 16'' dezent velgen vermogen is helaas nog niet bekend maar de auto zal zeker nog op de testbank gaan en wellicht zal de chip herschreven worden mocht er nog heel veel winst te halen zijn. vermogen schat ik zelf nu voorzichtig rond de 175pk. verder zullen de embleemloze grill en koplampen op termijn worden vervangen door cupra exemplaren fotos: |
|
||||
|
||||
mooie ibiza,vind het alleen jammer dat het zo'n rommeltje is onder de kap....
|
||||
|
||||
lijkt met name door het verplaatsen van de benzinefilter en toevoeging van een oil catch can
|