|
|||
|
|||
zijkant L+R chrome lijst grill Golf Mk1
zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar de zijkantjes Links en rechts voor een grill van een golf MK1
ik heb het binnenste gedeelte van de grill al..alleen mis ik dus de linker en rechter hoek. Als je iets hebt..PM me of mail naar Malukubenny@hotmail.com oeps..sorry..kan iemand dit verplaatsen naar onderdelen gevraagd?? thanks! Last edited by Bo Rockhead : 06-07-2008 at 16:27. Reason: verplaatsen naar onderdelen gevraagd |
|
||||
|
||||
verplaatst
|
|||
|
|||
thanks Tjaap
niemand iets liggen? ik hoef alleen die hoeklijstjes te hebben...hoeft niet in perfecte staat te zijn De rechter mag ook, want ik zie dat bij golf1onderdelen.nl de linker nog verkrijgbaar is MVG Benjamin |
|
|||
|
|||
heb nog een hoekje liggen als het goed is ?
ik zal vanavond is kijken ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
vw-wobshop.nl heeft ze ook repro links en rechts
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb ze gisteren gemaild..ze hebben nu alleen de complete setjes nog iemand anders iets liggen?? |
|
|||
|
|||
misschien heeft volkswarenhause nog iets
|
|
||||
|
||||
Heb volgens mij nog een komplete liggen. Als dit iets voor je is pm maar