|
|||
|
|||
Bumpstops
Hallo
Ik had gedacht om bumpstops te plaatsen onder m'n golf 3 omdat hij soms m'n kas raakt. Hij is verlaagd met een schroefset. Is dit slecht voor m'n wagen en hoe zit het met het rijgedrag? Hoe kan je weten hoeveel stops je moet plaatsen? Ik hoor het graag! Bedankt Yannick |
|
|||
|
|||
Ik heb ze ook op mijn variant. Voor het weg gedrag merk je daar niet veel van. Je moet natuurlijk wel wat veerweg over laten. Over het aantal stops kan ik je niet zoveel vertellen. Dat moet je opmeten als je auto is ingeveerd.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hoeveel stops heb jij er dan wel onder? En hoe kun je de auto opmeten als hij inveerd? Dan zit ik namelijk achter het stuur Toch bedankt Yann |
|
|||
|
|||
ik bedoel als hij normaal in ruststand op de weg staat zeg maar... ik heb er achter een tussen van 3 cm een vaste. bij mijn gti had ik van die van 1 cm per stuk die je in elkaar kunt klikken. daar heb ik gewoon 3 stuks tussen gezet om te proberen en toen een flinke hobbelweg genomen. daarna kun je dan kijken of het genoeg is of dat je er nog 1 tussen moet zetten...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ahzo, bedankt Heb ondertussen al stops gaan halen. 't Zijn er zo 6 boven elkaar, ga idd ook eerst proberen met 3 stuks en dan zie ik wel. Bij mij is het wel enkel voor vooraan. Toch bedankt voor de info |
|
||||
|
||||
Quote:
waar heb je deze vandaan? ik heb ze namelijk ook nog nodig...
|
||||
|
||||
euh, probeer is een automaterialen zaak