|
|||
|
|||
passat 3b total ombouw
hoi
hier zijn wat fotos van de vebouwing origineel gekocht en dan beginnen bumper achter met dubbele uitlaat bumper met gril en angel eyes pinstripping dan wielen avantgarde en schroefset dan motorkap nu in kleur dan achterklep origineel oud model gelast nieuw model 2001 tot 2004 wielkasten getrokken 1 cm en strak en gespoten, knipperlicht weg nu in kleur bumper spiegels en achterklep in kleur voorbumper gemaakt in primer en dan in kleur 20 inch gekocht ontlakken klaar voor reperatie polijsten en spuiten hier een idee hoe ze staan voor achter komen nog foto's spoilers zijn nog niet gemonteerd voorbumper en verstralers Xenon chrome spiegelkappen chrome grill en 20 inch klaar dak afmaken greetzzz darren keep on rollin Last edited by cabriootje : 25-06-2008 at 23:53. |
|
|||
|
|||
hoi
vandaag deur strips in kleur geplaatst VOOR ERNA plaatsen voor bumper mijn nieuwe achterlichten grapje greetzzz darren keep on rollin |
|
|||
|
|||
hoi
Vandaag mijn angel eyes geinstalleerd greetzzz darren keep on rollin |
|
|||
|
|||
hoi
vandaag leuk pakketje gekregen van Maximum Ik had deze week mijn zwarte achterlichten verkocht aan snowseals hier mijn post vandaag Ik vind ze super Ik kreeg altijd commentaar auto is te zwart dus nu rode achterlichten motorkap zit er recht op en ook bumper komt door zon en schaduw effect. Heb vandaag mijn xenon lampen besteld\ greetzzz darren Keep on rollin |
|
|||
|
|||
hoi
zo ff een totaal beeld met 18 inch moeten nog een paar dingen gebeuren greetzzz darren |
|
|||
|
|||
hoi
Vandaag hemel uit de auto gehaald om de gaten in het dak dicht te laten lassen vanmiddag achterbumper en side skirts verwijderen Bumper word aangepast dankzij HARLEY Neem zijn ontwerp mee naar de spuiter. allebei greetzz darren Last edited by cabriootje : 25-06-2008 at 12:55. |
|
||||
|
||||
voorkant vind ik heel mooi, achterkant is net een Polo 6N
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
6n2 bedoeld Jaap waarschijnlijk, en daar moest ik ook gelijk aan denken, met de rode achterlichten;
|
|
||||
|
||||
verrek....
(ben even weg, bezoekje aan Hans..)
|
||||
|
||||
|