|
|||
|
|||
Vrije slag koppelingkabel
Hallo,
succesvol de koppelingskabel vervangen, staat er in de vraagbaak dat de vrije slag afgesteld moet worden tussen de 15 - 20 mm. Waar meet je dit in hemelsnaam? Of bedoelen ze de slag van het pedaal zelf? Momenteel heb ik het een beetje op gevoel gedaan, hij grijpt nog erg hoog aan, makkelijk te verstellen natuurlijk maar ik was eigenlijk wel benieuwd of je dat niet ergens af kon meten. Nou ja, vriendelijk dank alvast. Derk
|
|||
|
|||
PS. De oude kabel liep geweldig stroef, het koppelen gaat nu extreem veel lichter. Vooral m'n vriendin is er erg blij mee.
|
|||
|
|||
Ja de slag van het pedaal moet een kleine vrije slag hebben zodat de koppeling helemaal vrij komt
|
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens.
|
|||
|
|||
Ik begrijp het. Had 'm al te ver aangedraaid, nu gaat ie in de hogere versnellingen slippen als je veel gas geeft. Efkes terugdraaien dus. Bedankt voor de tippo's.
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem .. net een nieuwe kabel erin gezet .. maar nu slipt de koppeling als ik te veel gas geef .. moet ik dat witte ding .. nu juist naar beneden draaien .. of juist naar boven draaien?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Naar beneden...... |
|
|||
|
|||
werkt weer .. tnx!