#1
|
|||
|
|||
Vrije slag koppelingkabel
Hallo,
succesvol de koppelingskabel vervangen, staat er in de vraagbaak dat de vrije slag afgesteld moet worden tussen de 15 - 20 mm. Waar meet je dit in hemelsnaam? Of bedoelen ze de slag van het pedaal zelf? Momenteel heb ik het een beetje op gevoel gedaan, hij grijpt nog erg hoog aan, makkelijk te verstellen natuurlijk maar ik was eigenlijk wel benieuwd of je dat niet ergens af kon meten. Nou ja, vriendelijk dank alvast. Derk
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#2
|
|||
|
|||
PS. De oude kabel liep geweldig stroef, het koppelen gaat nu extreem veel lichter. Vooral m'n vriendin is er erg blij mee.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#3
|
|||
|
|||
Ja de slag van het pedaal moet een kleine vrije slag hebben zodat de koppeling helemaal vrij komt
|
#4
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens.
__________________
Gokken is Slecht! Wedden?!! |
#5
|
|||
|
|||
Ik begrijp het. Had 'm al te ver aangedraaid, nu gaat ie in de hogere versnellingen slippen als je veel gas geeft. Efkes terugdraaien dus. Bedankt voor de tippo's.
__________________
2006 BMW 320d Touring
2001 Golf Mk4 Variant 1.6 16v
|
#6
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem .. net een nieuwe kabel erin gezet .. maar nu slipt de koppeling als ik te veel gas geef .. moet ik dat witte ding .. nu juist naar beneden draaien .. of juist naar boven draaien?
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Naar beneden...... |
#8
|
|||
|
|||
werkt weer .. tnx!
|