|
||||
|
||||
VW-club Charly's 2008
Is nu werkelijk niemand hierheen geweest?
Wat een super treffen! Een vrachtlading engelsen aanwezig waar je U tegen zegt en tal mooie Belgische en Franse wagens. Weer eens wat anders als een NL-treffen. Zal als ik thuis ben wel met wat foto's gooien.
|
|||
|
|||
Quote:
je zegt het zelf ... |
|
||||
|
||||
denk idd dat een topic erover starten in international meer opleverd.
|
|||
|
|||
Ik vond het een super meeting, hele mooie Engelse auto's gezien! De kwaliteit van de auto's op de meeting was wel beetje te vergelijken met de kwaliteit op de MIVW-meetings.
Ga volgend jaar zeker weer! |
|
|||
|
|||
Ben ook geweest.
Vond het ook weer erg mooi zoals elk jaar. Auto's die je daar ziet staan er echt super strak bij. Vanavond ga ik met mijn foto's aan de gang (205 stuks).
|
||||
|
||||
moet ik er een album voor aanmaken? of heeft iedereen eigen sites?
|
||||
|
||||
Quote:
Kan beide Jaap, hoewel ik de voorkeur aan photobucket geef. Grote aantallen uploaden gaat daar iets handiger.
|
|||
|
|||
Quote:
wijnig hollanders dus.... die engelse auto's waren ook veel van op MIVW vorig jaar .... Last edited by Alberto : 09-06-2008 at 14:12. |
|
||||
|
||||
Was inderdaad een gave meeting:
Dit is een selectie van mijn foto's allemaal uploaden is met te veel werk, in groepjes van 3..
Last edited by Tjeerd : 09-06-2008 at 15:35. |
|
||||
|
||||
Integendeel, heb genoeg 'hollanders' gezien. Alleen weinig van hier op het forum.
Verschillende auto's waren ook op MIVW vorig jaar inderdaad, hoewel er genoeg nieuwe tussen zaten. Denk dat deze ook wel terug te vinden zijn dit jaar in Leiden. Vind deze wagens persoonlijk toch van een véél hoger niveau dan de gemiddelde nederlandse wagen op een treffen. Daarom gaat mijn 'petje' af voor die engelsen.
|
|||
|
|||
Quote:
ze maken leuke auto's .... 100% Quote:
ach met veel geld kan je veel doen .... het podium was wel wat stijl geloof ik Last edited by Alberto : 09-06-2008 at 14:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
Taferelen bij het 'podium' heb ik niet meegekregen. Wel dat ze het opeens aan het afbreken waren. Oorzaak lijkt me nu ook bekend. Die belgen kennen natuurlijk alleen maar airride.
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 09-06-2008 at 15:05. |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=128
voila een album... leef jullie uit. (Ik zal die van tjeerd even verplaatsen)
|
||||
|
||||
Quote:
En dan is het geen hobby meer maar een prestige project waar iedereen naar moet kijken van wat geweldig.
|
||||
|
||||
ik vond het kut dat ik moest werken, anders was ik zeker op Charlys geweest.. hele dikke meeting!
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb nochthans geen air ze.... was allesinds weeral dik in orde,net zoals vorig jaar! alleen spijtig dak rond 2u al moest vertrekken.... grtz |
|
||||
|
||||
De eerste serie,
|
||||
|
||||
Ik had er geen zin in,ik ga al naar westside deze zomer en dat kost ook al weer genoeg.de benzine prijs gaat nu ook en rol spelen denk ik bij veel mensen.
Ik ben bijna 3 jaar alle shows afgereden en nu ga je een beetje selecteren. En ik wil ook wel eens thuis zijn op zondag |
|
||||
|
||||
huup huup, barbatruuc!
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
helemaal met eens ..... wie houd wie dan voor de gek dan vind ik persoonlijk de kwalitijd op eens een stuk minder laat mij dan maar aan komen in mijn 1,3 jetta voor 250,- euries met 2e hands wielen er onder ... die ik elke dag gebruik ..in weer en wind ...zomers en in de winter die bijna nooit in een garage slaapt .. Last edited by Alberto : 10-06-2008 at 06:10. |