|
||||
|
||||
Lenso BSX 15" 4x100 et 38
Wie heeft ze nog staan/liggen? of mogen ze weg?
Begrijp dat ze op t moment moeilijk verkrijgbaar zijn.. 2e hands mij ook prima, mits in goede staat.
|
||||
|
||||
een belletje naar Leos autoservice zou je kunnen proberen
ff vragen naar john of leendert www.leosautoservice.nl voor een nieuw setje dan he,
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet toevallig dat SKG-Carstyling nog een nieuwe complete set in de showroom heeft liggen met 195/45/15 bandjes erop. Set moet geloof ik ergens tussen de 550 en 600 euro kosten. Twan |
|
||||
|
||||
of je wacht, net als mij, gewoon tot juli Heb ze dan al 3maand in bestelling staan
|
|
||||
|
||||
Had Melly niet een set te koop?
|
||||
|
||||
Quote:
Die is reeds verkocht hoorde ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ff gebeld! 15" met gouden hart, BBS doppen, et 38, nieuwe banden, gebalanceerd. 599,- en da's helemaal geen verkeerde prijs, dus ik ga ze zaterdag ophalen Edit: Twan bedankt!
|
||||
|
||||
@ Leon: Eerst passen op je vooras voordat je ze koopt.
|
||||
|
||||
Quote:
Geen dank, Succes ermee! Twan |
|
||||
|
||||
Quote:
ivm remschijf? beetje spoor verbreden hurts nobody..
|
||||
|
||||
Quote:
Bijna. Ivm met de beugels op de remtang.
|
||||
|
||||
enneuh, heb je ze al? zoek een oplossing voor ze op de mijne te krijgen,
want ik begin het beu te worden... de ene zegt remklauwen veranderen, de andere remtangen... en dewelke moeten het nu zijn eigenlijk... |
|
||||
|
||||
ik haal ze zaterdag op
als t niet past los ik t op met een spoorverbreder.. je hoort me wel.
|
||||
|
||||
Quote:
tja, ik los het liever anders op maar als het moet... jij hebt toch de geventileerde remschijven he, met remklauwen met die beugels ook? kan je me dan ook vermelden hoeveel de spacers zijn? |
|
||||
|
||||
Quote:
Bolku levert deze velgen ook en Jeroen monteert andere remtangen.
|
||||
|
||||
hier se, Jeff is er ook.
velgen heb ik al, alleen de remtangen nog... maar heb al contact gehad met jeroen ondertussen. |
|
||||
|
||||
De BSXjes zitten er achter op, de et van de Lenso's is 38, dus staan ze 3 mm meer naar binnen, achter kan het, voor betekend het tegen de remshit aan.
Heb voor 5mm spacer besteld en achter 10 mm, beetje breder kan geen kwaad he! Dus voor mag nog ff wachten.. ff een impressie achter, de auto gaat achter nog zo'n 4.5-5 cm zakken, kan best!
|
||||
|
||||
Heb ze ook in bestelling, die grijze en gouden bsx wielen zijn wel weer te leveren. De bsx wielen met zwart hart heeft een langere wacht tijd. Laat ik nou net deze hebben besteld.
Ga vanmiddag even langs het bedrijf of er wat anders te regelen valt, hij heeft nog wel veel contacten in Nederland met dergelijke autobedrijven. Even kijken of zei ergens niet toevallig nog een setje hebben liggen.